Manager Relatii cu Clientii - Divizia Carduri

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

- Ai studii superioare finalizate si permis de conducere;
- Ai o atitudine proactiva cu abilitati reale de vanzare, comunicare si negociere;
- Ai experienta bancara pe zona de vanzari (reprezinta un plus).

Descrierea jobului

In aceste rol de Manager Relatii Clienti, vei avea oportunitatea de a lucra in Divizia Carduri, din Sediul Central Bucuresti, Cladirea Phoenix Tower. Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori. Satisfactia in vanzari provine din dezvoltarea portofoliului de relatii si de suportul oferit clientilor.

Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii este in intervalul de 5.000 lei si de 12.000 lei (brut) - in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului, la care se adauga bonusuri in functie de performanta.

Despre rol

- Raspunzi de promovarea si vanzarea activa a cardurilor bancii pentru Persoane Fizice, oferind un suport de calitate tutuor clientilor;
- Raspunzi de mentinerea si cresterea portofoliului de clienti;
- Esti responsabil/a de organizarea si mentinerea bazei de date a clientilor;
- Participi la intalniri cu clientii tinta, in scopul dezvoltarii de noi relatii de afaceri;
- Intocmesti rapoarte zilnice referitoare la intalniriile realizate in ziua respectiva.

Ce iti oferim
Beneficii legate de timp
- Program flexibil, inclusiv ”Late Monday & Early Friday”;
- Liber de ziua ta de nastere;
- Concediu de studii;
- Concediu sabatic, la implinirea a 5 ani in organizatie.

Salariu si alte beneficii:
Salariul lunar de incadrare este intre 5.000 si 12.000 lei brut
- Tichete de vacanta (3,000 lei);
- Tichete de masa (20 lei/zi);
- Prime de sarbatori;
- Abonament medical la clinica privata premium Sanador;
- Abonament la Bookster;
- Pensie privata;
- Ajutor pentru evenimente deosebite;
- Costuri si dobanzi speciale la toate serviciile bancare.

Programe de dezvoltare personala si profesionala:
- Campionate de discursuri - Libra Voices;
- Sesiuni de dezbateri – Debatable;
- Programe sportive - Libra Energize;
- Programe culturale - Libra Cultural;
- Cursuri de dezvoltare personala, profesionala si de wellbeing.

Daca rolul ti se potriveste, da-ne de veste 😊 Noi evoluam rapid. Si tu poti!

Descrierea companiei

Libra Internet Bank oferă un mediu de lucru provocator, modern şi orientat către rezultate. Suntem organizaţia care susţine tinerii excepţionali, ambiţioşi, care doresc să-şi contureze un brand profesional şi să-şi dezvolte cariera îndrumati de specialiştii băncii. Suntem o echipă tânără şi dinamică. La noi vei găsi adevăraţi profesionişti, oameni cu experienţă, comunicativi şi proactivi care apreciază performanţa. Entuziasmul şi energia acestora îţi vor oferi o atmosferă de lucru plăcută şi colegială.

Libra Internet Bank, parte a grupului American de investitii New Century Holdings (NCH), reprezinta o institutie financiar bancara infiintata in anul 1996 si operationala din anul 1997.

Libra Internet Bank mizeaza pe rapiditate in procesarea solicitarilor si operatiunilor bancare, pe crearea unuia din cele mai moderne si dinamice servicii de Internet Banking dar si pe lansarea de produse premiate, sistem de plati online LibraPay, Access investigator si multe altele, consolidandu-si astfel strategia de “banca a internetului” inca din anul 2011.

Ne remarcam in peisajul bancar din Romania prin orientarea spre inovatie, spre utilizarea aplicatiilor online si a noilor tehnologii in conceperea de produse si servicii bancare bazate pe Internet si adaptate secolului XXI. Libra Internet Banking si-a castigat increderea celor mai exigenti reprezentanti ai societatii si mediului de afaceri, fiind prima banca din tara noastra ce are la baza conceptul de “bancher pe care il cunosti”, abordand printr-o strategie de nisa segmentul medical si IMM, iar apoi alte profesii liberale si companii medii si mari. Scopul principal al bancii este excelenta in afaceri, motiv pentru care ne angajam sa generam valoare durabila clientilor si ne straduim permanent sa le oferim accesibilitate la servicii ireprosabile, gandind in viitor si autodepasindu-ne.

Pentru noi, clientul reprezinta cea mai importanta valoare, motiv pentru care incercam sa il cunoastem cat mai bine si sa fim permanent atenti la nevoile si cerintele sale pentru a-i putea oferi servicii si produse de o calitate superioara in comparatie cu cele disponibile pe piata bancara. Suntem profesionosti si exigenti cu noi insine, suntem perfectionisti si auto-didacti si ne dorim ca fiecare client Libra Internet Banking sa plece incantat de produsele si serviciile oferite.

Te asteptam alaturi de echipa noastra!

Publicat 26 apr. 2022 Reactualizat 21 iun. 2022 Expiră 25 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.