Publicat 01 Iun 2019 | Expiră 05 Iul 2019

Manager proiect / Sef Santier

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

- Absolvent al Facultatii de Constructii Civile
- Experienta minim 5 ani in constructii civile si industriale
- Experienta pe proiectele de retail ( Penny, Lidl, Kaufland), centre comerciale, centre logistice constituie un avantaj;
- Cunostinte pachet MS Office, AutoCad
- Buna cunoastere a legislatiei aplicabile in constructii si experienta in realizarea contractelor de tip FIDIC
- Capacitate de a lucra cu termene limita
- Abilitati de comunicare si organizare, spirit de echipa, deschidere spre schimbare
- Buna stapanire a programelor Microsoft Project Manager/Primavera poate constitui un avantaj
- Disponibilitate pentru deplasare
- Rezistent la stres
- Dispus la program prelungit in situatii speciale
- Permis de conducere categoria B

Descrierea jobului

Organizarea si coordonarea lucrarilor de executie in santiere
- Capacitate de lucru peste program si rezistenta la stres
- Capacitate de analiza si privire atat in ansamblu cat si in detaliu a cerintelor Proiectului Tehnic si Contractului de executie lucrari
- Intocmirea antemasuratorilor / atasamentelor de lucrari
- Capacitatea de a deconta totii banii bugetati pe contract cat si contravaloarea capitolului de Diverse si neprevazute
- Analizarea si optimizarea executie lucrarilor
- Verificarea planurile de executie si propunerea de solutii constructive pentru rezolvarea neconformitatilor identificate si tehnologiilor de executie optime
- Elaborarea si asigurarea graficelor de executie cat si respectarea acestora
- Planificarea optima a executiei lucrarilor prin buna organizare a echipelor, gestionarea materialelor si a echipamentelor conform graficului de executie
- Urmareste executia lucrarilor pe santier din punct de vedere al cantitatii, calitatii si respectarii termenelor de executie si a bugetului;
- Intocmeste si/sau verifica situatiile de lucrari, rapoarte de lucru, procese verbale si orice alta documentatie cu caracter tehnic;
- Urmareste ca aprovizionarea cu materiale comandate sa se faca la timp si se verifica existenta documentelor de calitate;

Descrierea companiei

SC NORTEK TRUST AG SRL BACĂU este o companie românească cu capital integral privat. Firma este înființată în anul 2007 având ca obiect de activitate antreprenoriatul general pentru lucrări de construcții.

NORTEK TRUST AG este partenerul ideal pentru orice client care își dorește un antreprenor cu experiență, capabil să-și asume calitatea și siguranța investiției în termenul stabilit.

Pentru atingerea obiectivelor propuse, firma noastra ofera si garanteaza un pachet complet de servicii de specialitate in domeniul antreprenoriatului general pentru constructii civile si industriale, servicii certificate tehnic si calitativ conform normelor legale existente.

Obiectivul principal al firmei îl reprezintă satisfacerea celor mai exigente gusturi ale clienților fără a scădea calitatea și siguranța produsului final, calitate certificată prin implementarea standardelor de calitate ISO 9001.

NORTEK TRUST AG este compania care în cei 10 ani de existență a pus bazele unei echipe de 140 de profesioniști în domeniul construcțiilor și a unui parc propriu de utilaje și echipamente de înaltă performanță, cu ajutorul cărora poate executa orice lucrare de construcții la cele mai înalte standarde de calitate.

Expirat
Manager proiect / Sef Santier  -  SC NORTEK TRUST AG SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close