Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Manager Proiect Logistica

TRANS SESE SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Project Manager logistica / Manager de proiect logistica / distributie in Bucuresti
  • Studii de inginerie sau economie, cu experienta de 3-5 ani in functii de conducere echipe, industria auto sau retail.
  • Cunostinte operare MS Office, Excel, softuri specifice, etc
  • Cunostinte solide de limba Spaniola si limba Engleza
  • Permis de conducere
  • Disponibilitate la deplasari internationale.
Constituie avantaj:
  • Gestionarea 5 S
  • Lean Manufacturing si MTM
  • Managementul calitatii, ISO, 8Ds

Descrierea jobului

  • Gestioneaza operatiunile din depozit. Asigura conformitatea cu toate normele si procedurile clientilor si ale firmei SESE si se asigura ca procesele sunt executate respectand in acelasi timp obiectivele de productivitate si calitate.
  • Gestioneaza recrutarea eficienta a personalului, precum si instruirea privind procesele operationale. Se asigura ca toata echipa respecta regulile Sese. Ia masuri disciplinare atunci cand nu se respecta regulile
  • Incurajeaza membrii echipei sa imbunatateasca procesele si sa atinga obiective privind nivelul serviciilor stabilit intre client si firma Sese.
  • Coordonarea bunei administrari si arhivari a activitatii angajatilor: planificarea concediilor, fisele de instruire, etc.
  • Se asigura ca toate persoanele care opereaza in depozit lucreaza cu responsabilitate si etica pentru a asigura acuratetea inventarului (fizic versus sisteme)
  • Asigurarea calificarii angajatilor, asigurandu-se ca toti angajatii sunt capabili sa lucreze in diferitele procese de intrare si iesire
  • Organizeaza eficient instruire pentru toti angajatii depozitului.
  • Gestioneaza recrutarea impreuna cu echipa de resurse umane si se asigura ca Sese angajeaza persoanele cele mai potrivite pentru toate pozitiile deschise.
  • Identificarea talentelor care pot fi promovate intern.
  • Gestionarea absenteismul si identificarea de solutii imediate.
  • Asigura inregistrarea tuturor instruirilor oferite angajatilor.
  • Asigura o buna planificare a vacantelor.

Descrierea companiei

Cultura noastra se bazeaza pe pasiune, efort si exigente zilnice, reflectate in serviciul pe care il oferim clientilor interni si externi. Mai presus de toate, se afla personalul, care transmite si are entuziasm pentru a colabora la imbunatatirea companiei si astfel obtinerea succesului. Echipa Sesé este formata din peste 1.000 de persoane angajate si implicate in realizarea acestui proiect comun: EFORT IN SERVICIUL CLIENTULUI. Angajamentul nostru fata de calitatea umana si procesele de management fac parte din cultura noastra, mizand pe internationalizare, trecand nu numai granita noastra, ci si mergand pe alte continente precum Africa sau America.

Nuestra cultura está basada en la pasión, el esfuerzo y la exigencia diaria, quedando plasmada en el servicio que ofrecemos tanto al cliente interno como externo. Por encima de todo está el personal, que transmite y dispone de ilusión por colaborar en mejorar la empresa y lograr así el éxito.
El equipo humano de Sesé lo componen más de 1.000 personas comprometidas e implicadas con la consecución de este proyecto común: el ESFUERZO AL SERVICIO DEL CLIENTE.
Nuestro compromiso en la calidad humana y en los procesos de gestión forman parte de nuestra cultura, apostando por la internacionalización, traspasando no sólo nuestra frontera, sino pasando a otros continentes como África o América.

Publicat 19 Mart. 2024 Reactualizat 16 Apr. 2024 Expiră 18 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.