Candidatul Ideal
Clientul nostru, un brand romanesc, cu o prezenta de peste 30 de ani pe piata din Romania, care se ocupa cu producerea si distributia de mixuri de condimente este in cautarea unui DIRECTOR de PRODUCTIE cu experienta si abilitati manageriale specifice(de productie), puternice, care sa contribuie la oferirea de solutii eficiente pentru procesul de productie, care sa coordoneze operațiunile de producție și sa implementeze strategii de eficientizare a costurilor și proceselor.
Ti se potriveste acest rol daca ai:
Ti se potriveste acest rol daca ai:
- Studii superioare in domeniul Industriei Alimentare;
- Experienta de minim 5 ani intr-un rol similar (ideal in în industria alimentara);
- Ai abilitați dovedite de leadership, organizare și optimizare a proceselor;
- Cunoaște fluxurile tehnologice și indicatori de performanța;
- Atitudine proactiva, orientare catre soluții și spirit analitic
- Abilitati de comunicare si organizare;
- Cunostinte de operare pe PC (Microsoft Office si ERP).
Descrierea jobului
Care va fi rolul tau?
Beneficii:
- Vei conduce întregul flux de producție, asigurând respectarea termenelor și standardelor de calitate;
- Asiguri si verifici respectarea politicii companiei privind calitatea și siguranța a alimentelor, în acord cu certificarile și cu standardele companiei;
- Vei analiza și optimiza costurile de producție, resursele și timpii de lucru;
- Vei implementa metode moderne de eficientizare;
- Coordonezi si planifici etapele de productie, optimizezi fluxurile de productie;
- Programezi si gestionezi in mod eficient stocul de produse finite, materii prime, ambalaje, auxiliare;
- Implementezi si desfasori o analiza a consumurilor unitare, a productivitatii si a normarii în vederea optimizarii costurilor unitare de producție;
- Propui și implementezi soluții de reducere a pierderilor de orice natura (lean management);
- Urmarești fluxul de producție, identifici și propui acțiuni/masuri pentru creșterea productivitații;
- Efectuezi periodic analize ale producției și le prezinti conducerii, oferind soluții pentru diversele aspecte aparute;
- Evaluezi performanța subordonaților și gestionezi planul de dezvoltare profesionala al acestora;
- Participi activ la stabilirea necesarului optim de echipamente și personal - participi la achiziția de echipamente și recrutarea de personal în funcție de necesarul stabilit;
- Vei coordona echipele de muncitori și șefii de schimb pentru o colaborare eficienta și productiva;
- Vei colabora cu celelalte departamente (calitate, logistica, mentenanța) pentru a asigura un proces fluid și performant.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv si bonusuri de performanta;
- Mediu de lucru profesional, dinamic si orientat spre rezultate;
- Posibilitati de dezvoltare profesionala si training continuu;
- Oportunitatea de a avea un impact direct în strategia de producție a companiei;
- Suport în implementarea de soluții moderne de management al producției;
- Decontarea și/sau asigurarea transportului;
- Tichete de masa;
- Prime de sărbători;
- Pachete periodice cu produsele companiei;
- Zi de fructe, pentru o sănătate mai bună.
Descrierea companiei
Prohuman APT se remarcă de 30 de ani pe piața de resurse umane din România, fiind una dintre primele trei agenții din domeniu. Cu o experiență vastă și o echipă dedicată, compania pune accent pe identificarea celor mai potriviți candidați, dar și pe satisfacerea cerințelor riguroase ale clienților săi. Se implică activ în dezvoltarea carierei candidaților, contribuind astfel la creșterea valorii lor profesionale și la consolidarea unei relații pe termen lung între aceștia și angajatori.
De-a lungul timpului, Prohuman APT a reușit să se diversifice și să acopere o gamă largă de industrii, fiind prezentă în sectoare cheie precum BPO (Business Process Outsourcing), Finanțe și bănci, IT&C, Inginerie, Retail, Automotive și Sales/Marketing. În ciuda acestei diversități, agenția nu se limitează doar la aceste domenii, având capacitatea de a răspunde cerințelor pieței de muncă dintr-o varietate de alte sectoare.
Contact: Str. Aviator Popisteanu, nr. 54A, sector 1, București; office@prohuman.ro; +40 21 222 13 03.
Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2005 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.
Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.
PROHUMAN APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.prohuman.ro.
De-a lungul timpului, Prohuman APT a reușit să se diversifice și să acopere o gamă largă de industrii, fiind prezentă în sectoare cheie precum BPO (Business Process Outsourcing), Finanțe și bănci, IT&C, Inginerie, Retail, Automotive și Sales/Marketing. În ciuda acestei diversități, agenția nu se limitează doar la aceste domenii, având capacitatea de a răspunde cerințelor pieței de muncă dintr-o varietate de alte sectoare.
Contact: Str. Aviator Popisteanu, nr. 54A, sector 1, București; office@prohuman.ro; +40 21 222 13 03.
Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2005 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.
Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.
PROHUMAN APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.prohuman.ro.
Joburi similare
- 31 Oct. 2025Operator productie industria alimentaraHUMANCENTRIC HR S.R.L.București, Pantelimon2700 - 3000 RON net / lună 




