Publicat 04 Feb 2019 | Reactualizat 06 Mar 2019 | Expiră 07 Mar 2019

Manager Operational

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Organizat și cu capacitate de a-i organiza și pe alții.
Cunoștințe despre dinamica organizațională: relațiile și colaborarea într-o echipă.
Experiență în conducerea de echipe
Talent și instict de comunicare cu oamenii și rezolvarea diferențelor apărute
Capabil să înțeleagă perspectiva macro de business și implicațiile ei la nivel micro și să lucreze în detaliu având în vedere obiectivele macro.
Expertiză de Project Management și de planificare, organizare și supervizare execuție.
Cunostințe de redesign procese operaționale, Lean, Kaizen și alte sisteme de management al calității și siguranței. Noțiuni de analiză, decizie, eficientizare gen 5Why, 5M, Poka Yoke etc. Experiență în organizare și creare procese și operațiuni într-o companie medie-mare (peste 50 de angajați).
Înțelege reperele financiare ale unui business și noțiunea de lucru pe bugete. Înțelege impactul în rezultatul financiar al business-ului al acțiunilor operaționale și consecințele îmbunătățirii sau înrăutațirii acestora.

Descrierea jobului

Obiectivele jobului:
Asigură calitatea corectă și constanța calității serviciului oferit clienților
Reducerea tuturor tipurilor de costuri la minim pentru competitivitatea companiei pe piața concurențială
Derularea cât mai facilă și constantă a operațiunilor zilnice ale companiei și rezolvarea permanentă/sistemică a provocărilor apărute

Responsabilități:
Ia parte la stabilirea obiectivelor de business și crearea strategiei pentru atingerea lor.
Analizează și înțelege procesele operaționale și interacțiunile dintre diversele posturi pentru deservirea clienților cu success (măsurat direct din feedback-ul acestora).
Organizează/orchestrează personalul din firmă și procesele interne astfel încât “treaba să meargă bine” și să se încadreze în bugetele alocate.
Identifică aspectele ce pot suferi îmbunătățiri și remodelează procesele și procedurile de lucru.
Implementează cele mai bune practici operaționale și elimină risipa și acțiunile ilogice. Simplifică cât de mult posibil operațiunile.
Înțelege impactul și importanța gradului de mulțumire al clienților; ia decizii și prioritizează activitatea ținând cont de acesta.
Identifică și obține resursele necesare pentru realizarea operațiunilor zilnice cu costuri cât mai mici și astfel încât clientul să fie mulțumit: logistică (birouri, echipamente), personal și organizare (posturi necesare, oameni, program de lucru, procese și proceduri, colaborări și contracte cu diversi furnizori externi etc), sisteme informatice etc.
Identifică update-urile sistemului informatic sau noi aplicații de implementat care să eficientizeze activitatea operațională. Urmărește crearea/obținerea soluțiilor informatice respective și implementarea acestora.
Explică echipei obiectivele companiei și ale fiecărui departament, cât și logica și motivele ce stau la baza procedurilor de lucru. Comunică direct și regulat cu oamenii din echipă pentru a înțelege realitățile din companie. Aplanează posibile conflicte interne.
Supervizează diverse proiecte speciale (construcții sau amenajări birouri, organizare unități de cosmetică auto etc).
Asigură siguranța personalului intern în timpul lucrului cât și a clienților pe durata interacțiunii cu compania. Identifică punctele de risc major și implementează soluții de securizare a acestora.
Asigură ca toate aspectele activităților operaționale să respecte legislația din domeniu.

Descrierea companiei

Klass Wagen este activă de mai bine de un deceniu în domeniul închirierilor de autoturisme, devenind lider național de piață pe segmentul călătoriilor de tip concediu. Flota noastră de peste 2000 de autoturisme este prezentă în principalele orașe cu aeroport din Romania, precum și în Budapesta și venim în întâmpinarea clienților noștri prin agenții proprii.

Echipa Klass Wagen este formată din peste 150 de colegi focusați să ofere o experiență de neuitat clienților, iar mărturie stau review-urile pozitive oferite de către clienții noștri pe rețelele de socializare.

Activitatea companiei a crescut constant și suntem în căutare de noi colegi. Dacă îți dorețti un colectiv de muncă prietenos, fără birocrație, cu șefi OK, ce răsplătesc dedicația și le pasă de bunăstarea angajaților, ajutând oricând se poate pe plan personal și profesional, te invităm să aplici la joburile noastre.

Expirat

• Datele de identificare ale tuturor companiilor care publica anunturi de recrutare pe eJobs.ro sunt verificate de consultantii nostri. eJobs.ro nu influenteaza, insa, procesul de recrutare desfasurat de catre companii.

• Analizati cu atentie informatiile din cadrul anunturilor de recrutare! Daca aveti dubii in privinta veridicitatii anumitor date sau in cazul unor solicitari suplimentare ale angajatorilor (trimiterea de documente personale, sume de bani etc.), va rugam sa ne scrieti la contact@ejobs.ro.

Manager Operational  -  Klass Wagen

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close