Manager de proiect autoritati publice locale

Goodwill Consulting 3 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Studii: superioare
  • Experienţă: minim 2 ani în Consultanță pe fonduri nerambursabile cu proiecte scrise și implementate cel puțin pe programele POR si PNDR cu beneficiari autorități publice locale.
  • Abilităţi de comunicare și relaţionare
  • Abilităţi de soluţionare a conflictelor
  • Cunoştinţe de bază în domeniul economic
  • Promptitudine

Descrierea jobului

  • Responsabilități:
  • Colectează datelor necesare elaborării cererii de finanţare cu anexele aferente.
  • Colectează şi înregistrează informaţiile necesare prin toate metodele necesare şi stabilite împreună cu clientul.
  • Analizează datele şi informaţiile colectate, şi le prelucrează pentru a fi introduse în documentele necesare planificării.
  • Evaluează corect şi prompt situaţia istorică, financiară şi activitatea prezentă a organizaţie.
  • Întocmește cererile de finanţare cu anexele aferente si depune corect cererea de finanţare in termen.
  • Propune obiective cuantificabile şi tangibile, precum şi strategii realiste pentru punerea în practică a obiectivelor, în funcţie de cercetarea şi analizele realizate.
  • Prelucrează datele şi informaţiile obţinute din faza de cercetare cu privire la elaborarea cererii de finanţare.
  • Realizează previziuni economic-financiare cu privire la întocmirea cererii de finanţare
  • Întocmeşte corect şi prompt documentul final de prezentare a cercetării, analizelor şi previziunilor realizate, spre exemplu sub forma planului de afaceri, analiză cost beneficiu sau a studiului de fezibilitate, şi îl prezintă clientului asigurându-se că îl inţelege.
  • Complectează conform cerinţelor din ghidul solicitantului cererile de finanţare şi toate anexele aferente cererii de finanţare (inclusiv planul de afaceri).
  • Prezintă corect şi prompt documentele elaborate sau la cererea clientului cu privire la faza în care se află proiectul.
  • Urmăreşte ca în activităţile ulterioare de previzionare şi/sau implementare obiectivele şi strategiile decise să fie puse în practică.
  • Întocmeşte dosarul cererilor de rambursare şi rapoartele periodice în faza de monitorizare.
  • Întocmeşte corect şi prompt toate variantele de documente necesare clientului conexe celui de planificare stabilite prin contract sau de comun acord.
  • Cu întrebările specifice aferente fiecărui proiect se va lua legătura cu organismul intermediar, autoritatea de Management pentru a lămuri eventualele blocaje.

Descrierea companiei

Aparținem grupului internațional Goodwill prezent în România, Ungaria, Bulgaria şi Croaţia.

Din anul 2008 oferim soluții complete pentru accesarea fondurilor. Am fost primii care am lansat conceptul pachetelor de tip abonament pentru dezvoltarea afacerilor – pachete care au evoluat şi s-au diversificat de-a lungul anilor: de la fonduri nerambursabile până la pachete integrate care pot include consultanţă în fonduri nerambursabile, proiectare, dezvoltare şi implementare soluţii RPA (Robotic Process Automation), soluţii energie regenerabilă, achiziţii publice, obţinere credite, fonduri de investiţii sau analize de piaţă şi analize financiare pentru dezvoltarea afacerii.

Alege fonduri europene pentru afacerea ta!
Publicat 7 Iun. 2022 Reactualizat 5 Iul. 2022 Expiră 7 Iul. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.