Manager Clientela Affluent

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Studii universitare finalizate cu diploma de licenta;
  • Cunostinte economice si bancare generale, vanzari, despre BRD, despre concurenta, specificul si evolutia pietei;
  • Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare;
  • Cunoasterea legislatiei romanesti in materie dе credite;
  • Cunostinte informatice : Excel, Word, PPT;
  • Experienta bancara generala;
  • Cunoasterea unei limbi straine dе circulatie internationala (preferabil).

Descrierea jobului

  • Gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti din segmentul Affluent si Top Affluent;
  • Actualizeaza permanent portofoliul de clienti, aplicand pe langa criteriile de segmentare si cele de notorietate locala si reguli comerciale: clienti ce pot fi echipati si cu care se poate construi o relatie solida pe termen lung;
  • Primeste documentele necesare de la client in vederea intrarii in relatie cu banca urmarind respectarea prevederilor si a procedurilor specifice;
  • Actualizeaza in IBank datele de identificare si datele de contact ale clientilor din portofoliu si ale clientilor din afara portofoliului, pentru care efectueaza operatiuni bancare, asigurand confidentialitatea identitatii clientilor si a operatiunilor efectuate;
  • Se asigura ca intregul portofoliu gestionat are date de contact (cel putin telefon, e-mail, adresa de corespondenta) actualizate in IBank;
  • Contacteaza (telefon, e-mail etc.), viziteaza si stabileste o relatie personalizata cu clientii;
  • Identifica necesitatile si proiectele de viitor ale clientilor, acompaniindu-i permanent in procesele lor investitionale. Propune clientilor din portofoliu solutii financiare adecvate sau ii indruma catre interlocutori de specialitate din cadrul bancii;
  • Promoveaza clientilor produsele si serviciile care fac obiectul unei campanii comerciale dedicata segmentului Affluent sau Top Affluent;
  • Urmareste cresterea gradului de echipare cu produse si servicii specifice si cresterea volumului activitatii desfasurate prin banca de catre clientii Affluent sau Top Affluent;
  • Pregateste si analizeaza dosarele de credit, conform instructiunilor in vigoare;
  • Acorda credite clientilor Affluent sau Top Affluent si urmareste calitatea portofoliului de credite acordate;
  • Monitorizeaza evolutia indicatorilor de risc pentru angajamentele clientilor;
  • Fidelizeaza clientii prin oferirea unor servicii de calitate, dedicate nevoilor acestora;
  • Realizeaza analize privind: echiparea clientilor din portofolii, evolutia soldurilor si a operatiunilor; intocmeste rapoarte cu rezultatul vizitelor realizate pe teren;
  • Stabileste planuri de actiune pentru realizarea obiectivelor comerciale repartizate;
  • Identifica si atrage noi clienti care corespund profilului Affluent sau Top Affluent;
  • Identifica clientii potentiali, intra in relatie cu acestia si urmareste atragerea lor la banca;
  • Colaboreaza permanent cu Managerii Clientela MassMarket/ Companii Mici/ Corporate pentru dezvoltarea reciproca a portofoliilor;
  • Aplica politica comerciala a bancii sub 2 aspecte:
- Obiective : numar de intalniri, produse si servicii vandute, clienti noi atrasi;
- Mijloace: intalniri cu clientii, demersuri personale, oferta dedicata segmentului Affluent.
  • Participa la actiunile comerciale ale bancii si la orice manifestare care poate sa prilejuiasca intalnirea cu clienti sau prospecti din segmentul Affluent sau Top Affluent;
  • Participa la sesiunile de training dedicate in vederea cresterii expertizei si calitatii serviciilor prestate.

Descrierea companiei

BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume. Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am construit brandul sunt:

Jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem; Inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor; Adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate; Profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

Pe scurt:

4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa. 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

Ai un loc in echipa noastra daca:

Demonstrezi spirit antreprenorial, iti plac provocarile si esti un jucator de echipa; Iti doresti să iti dezvolti continuu competentele si abilitatile, iti place sa inveti din experientele avute, cautand progresul; Iti sustii colegii in propria dezvoltare, fiind disponibil si aratând respect fata de ei.

Publicat 13 oct. 2021 Reactualizat 12 nov. 2021 Expiră 12 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos