LIBRAR
Candidatul Ideal
- Abilitatea de a asimila noi informații într-un timp relativ scurt;
- Persoană dinamică, adaptabilă, organizată și atentă la detalii;
- Abilități excelente de comunicare și vânzare;
- Orientare impecabilă către client și profesionalism;
- Dorință neobosită de dezvoltare personală și profesională.
Descrierea jobului
Responsabilități:
- Relaționarea cu clienții;
- Identificarea nevoilor și cerințelor clienților pentru a propune și promova produsele librăriei;
- Cunoașterea ofertei de produse, informarea continua asupra noilor apariții;
- Așezarea produselor la raft;
- Încasarea produselor și operarea în sistem a documentelor de contabilitate primară;
- Păstrarea ordinii și curățeniei pe rafturi și în librărie.
Ce oferim:
- Salarizare în funcție de dăruire și experiență;
- Bonusuri din vânzari și prime anuale(Crăciun, Paște);
- Tichete de masă;
- Discount special la produsele pe care le comercializăm;
- Dezvoltare personală continuă;
- Program flexibil de lucru, în funcție de cerințele echipei;
- Experiență de lucru într-o companie dinamică unde creativitatea și profesionalismul sunt apreciate și stimulate, alături de o echipă tânără, dinamică și veselă;
- Posibilitatea de a avansa în carieră, atunci când îți dorești acest lucru.
Descrierea companiei
Suntem o companie ieșeană, cu peste 50 de ani tradiție în vânzarea de carte, rechizite și articole de birotică. Ne desfășurăm activitatea cu pasiune și profesionalism pentru a oferi clienților noștri o experiență unică și captivantă în lumea cărților. Participăm și sutinem evenimente culturale în comunitate sau școli. Încurajăm și sustinem creativitatea, dinamismul și entuziasmul și ne dorim un coleg / o colega care să ni se alăture pe poziția de Librar.
Dacă simți că te regăsești într-un asemenea loc trimite CV-ul și scrisoarea de intenție la secretariat@sedcom.ro cu subiectul Aplicare job - Librar.