Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Legal Specialist

S.C. INTERBRANDS ORBICO S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

• University degree in Law;

• At least 2 year experience in legal activity (such as corporate governance, commercial law, legal marketing, banking law would be a plus)

• Fluent in English, spoken and written;

• Computer literacy: Word, Excel, Power Point;

• Well organized, detail and result oriented;

• Analytical thinking;

• Able to work under pressure with tight deadlines;

• Ethic attitude towards the job and the company.

Descrierea jobului

In this position, you'll be responsible for:
  • Ensure the collaboration with the Sales & Commercial Departments providing in-depth legal advice during negotiation process and reviewing the commercial contracts with Company`s clients and suppliers (i.e. sale-purchase for selling goods, distribution agreement).
  • Draft, review and approve other type of contracts as per the Company business needs (i.e. lease, procurement contracts), as well as other company documents needed to carry on the day-to day activity);
  • Legal marketing activities:
  • Review and approve of marketing campaigns regulations;
  • Ensure the compliance with the consumer protection legislation and other relevant legal provisions related to any trade programs activities, including product launches and campaign visuals content;
    • Actively cooperate with Group Legal & Governance Department as well as with any other functions at Group Level in order define and implement the country agenda and priorities;
    • Issuing legal newsletters design to inform Company`s departments regarding the newest legal changes and their impact on day-to day business (i.e. amendments on consumer protection law, competition law, labor law);
    • Corporate governance activities:
  • ensuring the compliance with all statutory requirements of the Company in accordance with the articles of association and the applicable law;
  • provide legal advice for effective deployment within the Company all corporate and compliance processes as per the EU and the Romanian law, as well as set forth at Group level such as: Whistleblowing policy, ESG – environmental, social, governance as any other sustainability related topics, DRS -deposit return system etc.
  • ensuring the compliance of the working units with the Trade Registry requirements and any other public authorities (Consumer protection, City hall, Sanitary etc.)
    • Ensuring the collaboration with the external business partners (i.e. law firms, public notary etc.) in order to deliver in-time and accurate legal documentation needed in relationship with authorities and internal stakeholders;

    Descrierea companiei

    Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări.

    Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate în peste 30.000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus în primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile clienților noștri.

    "MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.

    Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipă de peste 2.000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanță, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.

    Căutăm persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientați către oameni, vă vor oferi sprijin pentru o carieră de succes în vânzări.

    De ce să lucrezi pentru noi?

    - Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale;

    - Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste și pasionate;

    - Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale);

    - Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizițioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră;

    - Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.

    Publicat 27 Mart. 2024 Reactualizat 24 Apr. 2024 Expiră 26 Apr. 2024
    Administrare cookies 🍪

    Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

    Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

    Vezi politica noastră de cookies.