Publicat 03 Apr 2020 | Expiră 04 Mai 2020

Learning & Development Support

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

  • Experience in administration support, Training Administration Preferable;
  • Excellent level of English language (writing and speaking);
  • Customer oriented;
  • Well organized;
  • Very good IT skills, specifically in MS Office (Outlook, Word, Excel, Powerpoint, Teams);
  • Self motivated & positive can-do attitude.

Join our client, a global leader with more than 200 brands in over 200 markets.

If you're driven, passionate and ambitious, you should know that we are eager to meet you!

Descrierea jobului

  • Provides Training Support and Administration Services to Lеаdеrship аnd Futurе Capabilitiеs Dеvelopmеnt Programme Lеаd;
  • Course Enrollmеnt Administration, Attеndance Lists & Confirmations for the relevаnt trаining programmes;
  • Consolidation of Participation Reports in line with new requirements;
  • Preparation of course stationary & supporting materials as instructed by internal programme owners;
  • Administrates the Vendor Creation and Process in collaboration with LEX, Procurement, EMD teams;
  • GDPR Compliance for materials developed in L&D designed for internal and external comms campaigns.
030420GG

Descrierea companiei

APT Resources & Services SRL

Cu o prezență de peste 24 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor.

Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03

Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7

Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638

APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

Expirat
Learning & Development Support  -  APT RESOURCES & SERVICES SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close