Key Account Manager - POS/ eCommerce

ALPHA BANK ROMANIA 1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

CERINTE
  • Absolvent de studii superioare/postuniversitare.
  • Cunostinte MS Office PC (Word, Excel, PowerPoint) - min. nivel mediu.
  • Engleza (scris, conversational) - min. nivel mediu.
  • Experienta in domeniul vanzarilor.
  • Cunostintele suplimentare referitoare la modul de functionare a platilor online/offline prin card bancar, cat si a tipurilor uzuale de platforme tehnice pe care ruleaza, in general, magazinele online reprezinta un avantaj.
  • Permis de conducere categoria B.

CAUTAM
  • Excelente abilitati de relationare, negociere si vanzare.
  • Gandire logica, atentie la detalii, dinamism, bune abilitati de comunicare si organizare.
  • Rigurozitate, capacitate de analiza si sinteza.
  • Spirit de echipa, relationare bazata pe empatie, incredere si respect.
  • Creativitate, deschidere catre inovatie, diversitate si proactivitate.

Descrierea jobului

CE VEI FACE
  • Prospecteaza piata in vederea identificarii de potentiali clienti pentru serviciile eCommerce si POS.
  • Redacteaza oferte catre acesti clienti, se asigura de atingerea tintelor de vanzari stabilite de catre superiorii directi.
  • Ofera suport sucursalelor si agentiilor alocate pentru redactare oferte clienti, intalnire clienti si atingerea obiectivelor de vanzari stabilite de catre superiorii directi.
  • Asigura suportul si monitorizarea activitatii de vanzari si suport in vederea atingerii obiectivelor de vanzari.
  • Urmareste respectarea fluxurilor interne ale companiei cu privire la finalizarea vanzarii (analizarea/finalizarea cererii de acceptare la plata).
  • Este persoana de contact pentru fiecare client (PJ) din portofoliul sau; raspunde reactiv si proactiv nevoilor de business ale acestora.
  • Urmareste in permanenta, in mod operativ, parametri de utilizare ai serviciilor, avand drept scop cresterea nivelului de utilizare a acestora si asigura interfata dintre client si companie in ceea ce priveste utilizarea serviciilor de acceptare la plata.
  • Gestioneaza, organizeaza si coordoneaza activitatile implicite ale relatiei de colaborare cu clientii.
  • Intocmeste anual, la sfarsitul anului, P&L-ul (Profit and Loss) fiecarui client gestionat.
  • Urmareste realizarea obiectivelor si propune actiuni in vederea indeplinirii lor.
  • Intocmeste rapoarte de vanzari ce monitorizeaza activitatea desfasurata.
  • Reprezinta banca in relatia de colaborare (intalniri, corespondenta comerciala) cu clientii.
  • Participa la negocierea si incheierea contractelor de vanzari.
  • Se asigura de derularea corespunzatoare a contractelor de colaborare.
  • Se ocupa de implementarea eficienta a actiunilor de marketing.
  • Intocmeste analize de piata.


CE PRIMEȘTI:

Flexibilitate
incepe programul oricand in intervalul 7:30-10:00;
decide impreuna cu managerul si fii prezent fizic la birou maxim1 zi/saptamana;
hybrid la noi e ceva firesc!

Echilibru viață personală/viața profesională
pana la 30 de zile de concediu de odihnă/an, in funcție de experiența de lucru;
zile libere plătite pentru evenimente speciale din viața ta;
birthday off – zi liberă pentru a-ți celebra aniversarea cu cei dragi;
zi liberă pentru evenimente personale neprevăzute;
zi liberă pentru examene – suntem alături pentru performanța ta;
asigurare medicală – pentru că un simplu abonament medical nu acoperă întotdeauna nevoile de sănătate; la noi, tu alegi furnizorul, dintre cei mai mari din piață;
asigurare împotriva accidentelor– depășim împreuna chiar și momentele cele mai dificile;
seminarii de wellbeing– îi aducem pe specialiști sa îți dea cele mai bune informații.

Avantaje financiare
13 salarii/an, indiferent când te alături echipei (calculat pro rata);
sustinere financiară pentru evenimente speciale;
costuri preferențiale la servicii și produse bancare;
tichete de masă.

Training și dezvoltare
program de integrare – ca să te simți in largul tău chiar dacă nu ai lucrat încă in sistemul bancar;
un Buddy dedicat – cei mai experimentați și entuziaști colegi te vor însoți si îndruma in primele săptămâni alături de noi;
plan de training – stabilește cu managerul tău ce traseu de învățare ți se potrivește;
acces la nenumărate sesiuni de training online;
abonament la Bookster, un prieten apropiat;
o platformă internă de comunicare, să poți comunica și informal cu colegii tăi.

Toate CV-urile sunt păstrate în condiţii de confidenţialitate. Doar candidaţii ale căror aplicații sunt selectate vor fi contactaţi pentru interviu. Ne-am bucura să te numeri printre ei.

Succes!

Descrierea companiei

Alpha Bank este unul dintre cele mai mari grupuri financiar-bancare din Grecia, cu o prezenta internationala si mai mult de 14,000 angajati in Grecia si peste hotare. Avand o retea ce depaseste 1,000 unitati in Grecia si una dintre cele mai mari rate de adecvare a capitalului din Europa, Alpha Bank Group ofera o gama larga de servicii financiare pentru clientii din segmentele retail, IMM si corporate, incluzand carduri de credit, managementul activelor, produse si servicii de investment banking, asigurari, brokeraj, leasing si factoring. De la infiintarea sa in anul 1879, Alpha Bank sustine clientii din ariile retail si business, contribuind astfel la economia tarii.

Alpha Bank Romania, ca membru al Alpha Bank Group, este o institutie financiara situata in topul primelor zece banci din tara, cu o prezenta nationala de mai mult de 25 de ani. Banca ofera o gama variata de servicii si produse inovatoare pentru clientii din segmentele retail, IMM si corporate, concomitent cu furnizarea know-how-ului si experientei necesare implementarii planurilor pentru clientii sai.

Publicat 2 Sept. 2022 Reactualizat 2 Oct. 2022 Expiră 2 Oct. 2022
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.