Junior KYC/AML Compliance Officer - Perioada determinata

UniCredit Bank - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Poziție disponibilă pe perioadă determinată, până în luna decembrie 2022

Cerințe:
  • Studii superioare, de preferat juridice si/sau economice
  • Minimum 1 an de experienta in domeniul financiar/bancar sau intr-o pozitie in aria AML sau intr-o pozitie care necesita cunostinte in domeniul KYC/AML
  • Fluenta in limba engleza, in vorbire si scriere
  • Cunostinte operare PC

Alte competențe necesare:
  • Integritate morala si profesionala
  • Capacitatea de a opera in conditii de stres si presiune
  • Motivatie, aptitudini pentru munca in echipa si spirit analitic
  • Abilitati de comunicare (verbale si in scris)
  • Capacitate de organizare a timpului de lucru, de respectare a unor termene stranse
  • Atitudine pozitiva in rezolvarea sarcinilor de serviciu

Descrierea jobului

Despre echipa:
  • Echipa de AML Compliance asigura si acorda asistenta in vederea conformarii cu prevederile legale pentru activitatile de cunoastere a clientelei, pentru cele desfasurate in vederea prevenirii şi sancţionarii spălării banilor, precum şi pentru respectarea măsurilor de prevenire şi combatere a finanţării actelor de terorism, sanctiunilor financiare etc.

Principalele responsabilități:
  • Asiguri monitorizarea operatiunilor derulate de clientii bancii si raportarea unor tranzactii ce prezinta potentiali indici de anomalie
  • Respecti termenele de raportare, de păstrare a evidenţelor secundare sau operative, asiguri controlul intern, evaluarea şi gestionarea riscurilor cu privire la conformitate şi comunicare, pentru a preveni şi a împiedica operaţiunile suspecte de spălarea banilor sau finanţarea terorismului
  • Intocmesti rapoartele de tranzactii suspecte si le transmiti, in conformitate cu dispozitiile legale
  • Asiguri toate conditiile necesare pentru respectarea dispozitiilor legale generale, regulamentelor BNR, si tuturor regulamentelor interne, procedurilor si politicilor Bancii si/sau ale Grupului, aplicabile activitatii serviciului Conformitate si Prevenire a Spalarii Banilor, asigurand astfel calitatea activitatii
  • Analizezi si aprobi alertele furnizate de aplicatiile informatice sau de angajati si emiti recomandari cu privire la identificarea si stabilirea clasei de risc a clientilor sau a calitatilor lor de persoane expuse politic
  • Administrezi conformitatea cu prevederile legislatiei in vigoare, reglementarile europene, de grup si cele interne, cu privire la cunoasterea clientelei si la cele referitoare la prevenirea spalarii banilor, terorism, sanctiuni internationale etc., administrezi listele specifice activitatilor mentionate, inclusiv responsabilitatile in aplicarea legilor specifice

Beneficii:
  • Tichete de masă în valoare de 20 lei
  • 13 salarii
  • Abonament medical
  • Prețuri speciale la activități sportive prin WorldClass și 7Card
  • Programe de învățare pe tot parcursul experienței cu noi
  • Reduceri speciale la peste 100 de parteneri
  • Bonus de Sărbătorile Pascale și de Crăciun - 300 lei
  • Zi liberă pentru ziua ta de naștere
  • Zi liberă pentru situații neprevăzute
  • 3 zile libere pentru propria căsătorie sau a copiilor
  • 5 zile libere la nașterea copilului

Descrierea companiei

UniCredit este o banca europeana de top, cu o retea internationala activand pe 50 de piete, cu mai mult de 8.500 de sucursale si pestede angajati. Grupul opereaza in 17 tari europene.

In Romania, oferim servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

Suntem una dintre principalele institutii financiare din Romania, angajator recunoscut international pentru excelenta in managementul oamenilor si pentru orientarea sa permanenta catre performanta, in toate ariile de activitate.

Pe plan extern, dorim sa fim considerati o companie in care oamenii pot avea incredere. Intern, dorim ca angajatii nostri sa se poata identifica cu valorile companiei, si impreuna, prin tot ceea ce facem, sa contribuim la crearea unui mediu de lucru remarcabil.

Invatarea este o experienta ce se desfasoara pe parcursul intregii noastre vieti, fiind esentiala pentru dezvoltarea personala si profesionala. In cadrul UniCredit Bank oferim angajatilor oportunitati si instrumente de invatare diverse in vederea dezvoltarii carierei, tinand cont de nevoile specifice ale fiecaruia.

In consecinta, ne angajam in diferite activitati si proiecte pentru a incuraja conduitele ce respecta modelul nostru de valori si pentru a crea o atmosfera de transparenta, avand ca scop dezvoltarea profesionala a colegilor si evaluarea corecta a performantelor lor.

Te asteptam in echipa noastra!

Publicat 6 mai 2022 Reactualizat 20 mai 2022 Expiră 5 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.