Publicat 01 Mar 2021 | Reactualizat 29 Mar 2021 | Expiră 01 Apr 2021

Junior Call Center Supervisor - Brasov

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Ce ne-am dori?

  • Persoana non-conflictuala, cu capacitati dovedite pentru rezolvarea cu diplomatie a situatiilor intalnite;
  • Abilitati de coordonare, control si organizare a unei echipe;
  • Atentie la detalii, acuratete, rigoare;
  • Autodisciplina, autocontrol, responsabilitate, capacitate de autoevaluare si evaluare obiectiva;
  • Capacitate de gestionare eficienta a sarcinilor alocate, obiectivitate si punctualitate;
  • Cunostinte bune de MS Office (Word, Excel, Powerpoint) si aplicatii interne (Capone, Mediatel, Teams, email)
  • Abilitati foarte bune de comunicare si negociere;
  • Gandire analitica si capacitate de sinteza;
  • Atentie la detalii si capacitate de a evalua si a lua decizii prompte;
  • Cunoasterea limbii engleze (citit, scris, vorbit) reprezinta un avantaj;
  • Capacitatea de a stabili o relatie buna cu membrii echipei de supervisori deja formata, Quality Manager si Call Center Manager si o relatie corecta cu fiecare membru al echipei de agenti in parte;
  • Permis categoria B (reprezinta un avantaj),

Descrierea jobului

Cе ar trеbui sа fаci?

  • Participa activ in procesul de colectare, monitorizeaza si coordoneaza activitatea desfasurata in Call Center;
  • Se asigura ca aceasta se realizeaza in conformitate cu planul de colectare prestabilit;
  • Proceseaza activitatea administrativa, supervizeaza cazurile din portofoliul propriei echipe si se asigura ca acestea sunt corecte, complete si la timp administrate;
  • Pregateste rapoarte si monitorizeaza strategiile agreate, participand la procesul de relationare cu clientii pentru solutionarea situatiilor semnalate de catre acestia;
  • Coordoneaza activitatea Operatorilor Call Center, verificand impreuna cu Managerul Call Center-ului distribuirea zilnica a activitatii;
  • Supervizeaza modul de lucru zilnic si rezultatele fiecarui membru al echipei coordonate, oferind feedback de cate ori este nevoie, in vederea atingerii obiectivelor de performanta stabilite individual;
  • Ofera suport si asistenta profesionala Operatorilor Call Center, participand activ la procesul de inductie, pregatire si instruire a colegilor noi;
  • Asigura o cooperare fluenta si fara probleme, zi de zi, cu toti membrii echipei;

Ce iti oferim?
  • program de lucru de 8 ore/zi, in ture (Luni-Vineri)
  • sistem de salarizare si bonusare competitiv si atractiv
  • posibilitate de dezvoltare profesionala intr-o companie internationala in continua crestere
  • conditii de lucru foarte bune, in sediul nostru din centrul Brasovului (Centrul Nou)

Descrierea companiei

CREDITEXPRESS is a leading financial services group in the CEE region, providing a wide range of professional debt collection services and financial consultancy. We are proud to work with the largest and higher profile Consumer product and finance groups in the region, who choose to outsource to a reliable partner, which is able to provide a flexible and ethical collection service.

For more details, please visit www.creditexpress.com.ro

Expirat
Junior Call Center Supervisor - Brasov  -  CREDITEXPRESS FINANCIAL SERVICES

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close