Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Junior Brand Manager

Spitalul Memorial Baneasa
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

La Spitalul Memorial Baneasa avem grijă de oameni – și vrem ca imaginea noastră să reflecte empatie, respect si profesionalism . Căutăm un Junior Brand Manager care să ne ajute să construim mai departe această poveste – cu atentie, creativitate și pasiune pentru comunicare.

Cerințe
  • Studii superioare finalizate (Marketing, Comunicare)
  • Minimum 2–3 ani experiență într-un rol similar (de preferat în domeniul medical, pharma, servicii sau în agenții marketing/ comunicare);
  • Abilități de organizare și gestionare a mai multor proiecte simultan;
  • Capacitate de analiză și interpretare a datelor de performanță;
  • Cunoștințe bune de Microsoft Office;
  • Limba engleză – nivel mediu.

Descrierea jobului

Responsabilități principale
  • Contribuie la implementarea planurilor de marketing stabilite de Senior Brand Manager și Marketing Manager;
  • Realizează campanii de promovare (online și offline) sub îndrumarea superiorului direct;
  • Monitorizează și raportează rezultatele campaniilor de promovare;
  • Oferă suport în dezvoltarea rețelei de locații noi, asigurând implementarea materialelor de comunicare la nivel local (interior branding, flyere, broșuri, bannere etc.);
  • Coordonează și organizează ședințele foto (photo shooting-uri) pentru medicii noi și existenți;
  • Se ocupă de actualizarea CV-urilor medicilor și actualizarea profilurilor de pe website;
  • Menține relația cu agențiile externe (publicitate, digital, producție, PR);
  • Monitorizează activitatea competiției și oferă analize periodice privind tendințele din piață;
  • Gestionează și actualizează conținutul de marketing (texte, vizualuri, materiale promoționale, prezentări, broșuri etc.);
  • Asigură coerența identității vizuale și a tonului de comunicare în toate materialele brandului;
  • Participă la organizarea evenimentelor și proiectelor speciale (campanii medicale, conferințe, CSR etc.);
  • Colaborează strâns cu echipele interne și cu partenerii externi pentru implementarea corectă și la timp a proiectelor.
Ce îți oferim noi?

✔ Salariu competitiv, corelat cu experiența și complexitatea rolului;
✔ Bonusuri de performanță - pentru ca stim ca implicarea ta face diferenta;
✔ Tichete de masa si tichete cadou de Paște și Crăciun;
✔ Zi liberă cadou de ziua ta - pentru ca meriti sa te bucuri de tine;
✔ Zile libere suplimentare, în funcție de vechimea ta în companie;
✔ Reduceri la serviciile medicale oferite în cadrul spitalului (pentru tine și familia ta)
✔ Cursuri de dezvoltare profesională și acces la resurse actuale;
✔ Oportunități reale de promovare în cadrul echipei sau în alte secții.

Descrierea companiei

Grupul Memorial Healthcare este lider în calitatea actului medical în Turcia și oferă anual servicii pacienților din peste 176 de țări. Cu o experiență de peste 25 de ani și o rețea formată din 13 spitale – dintre care unul în România și o clinică medicală – grupul oferă servicii medicale integrate la standarde internaționale. În România, rețeaua este reprezentată de Spitalul Memorial Băneasa, un centru de excelență dedicat cazurilor complexe și intervențiilor chirurgicale, și de noua Clinică Memorial City Gate, un hub modern pentru investigații și tratamente de ambulatoriu.

Memorial România se remarcă prin echipamente medicale de ultimă generație și o echipă de peste 150 de medici specialiști, asigurând pacienților un parcurs medical complet – de la prevenție și diagnostic până la tratament și recuperare.
Publicat 22 Oct. 2025Reactualizat 22 Oct. 2025Expiră 21 Nov. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.