Publicat 25 Sep 2019 | Reactualizat 25 Oct 2019 | Expiră 26 Oct 2019

Junior Brand Manager

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Daca esti pasionat de marketing, branding si comunicare, analiza datelor de piata si ai experienta de minim un an in domeniu, ne-am bucura sa ne cunoastem!

Studii superioare finalizate – de preferat specializarea marketing/ comunicare;
Experienta de minim 1 an pe un post similar, constituie avantaj;
Experienta si cunostinte in industria pharmaceutica constitutie avantaj;
Cunostinte solide de limba engleza (scris, vorbit);
Bune abilitati de operare calculator (corespondenta, MsOffice, aplicaţii specifice);
Orice forma de pregatire in domeniul marketing, constituie avantaj;
Abilitati de comunicare si inter-relationare, usurinta in exprimarea ideilor.
Orientare catre clientul intern si extern;
Capacitate de rezolvare a problemelor;
Rigoare si atentie la detalii;
Bune abilitati de organizare a activitatii, timpului si documentelor;
Orientare spre obiective, creativitate.

Descrierea jobului

Implementeaza strategia de brand/ produs in acord atat cu strategia companiei, cat si cu competitia;
Implementeaza planul de comunicare din cadrul strategiei aprobate si orice alta actiune stabilita si realizeaza planuri de rezerva pentru orice initiative;
Monitorizeaza si analizeaza activitatile competitorilor si face recomandari pe baza rezultatelor;
Analizeaza oportunitatile din piata si identifica proiectele de succes pentru portofoliul alocat;
Executa campanii nationale si campaniile care au o componenta locala - aprobare plan actiuni cu superiorul, implementare, monitorizare, evaluare rezultate, elaborare prezentari si sustinere catre superiori;
Sustine brandul alocat prin activitati specifice (promotii, oferte speciale, prezentari de produse, materiale promotionale etc.);
Responsabil pentru respectarea regulilor de brand in toate materialele si actiunile de comunicare, atat cele pe care le-a coordonat, cat si cele lucrate de alte echipe din cadrul companiei;
Contribuie la identificarea noilor oportunitati pentru brandurile companiei prin studierea datelor de piata si transformarea acestora in actiuni precise pe care le propune superiorului;
Mentine relatia atat cu clientii interni, cat si cu partenerii externi (agentii de media si de publicitate) si participa in procesul de selectie a agentiilor de creatie; se implica direct de crearea briefingului, debriefingului si evaluarilor periodice ale agentiilor/ furnizorilor cu care colaboreaza;
Este implicat in monitorizarea regulata a performantele de brand (indicatori de imagine, performanta de piata, performanta financiara);
Elaborarea si actualizarea rapoartelor si a documentelor lunare;
Urmareste regulat bugetul de brand si propune ajustari in functie de performanta brandurilor, pe baza strategiei companiei.

Descrierea companiei

25 de ani de dezvoltare durabilă în Europa de Est

Dedicated to Life. Naturally.

Viziunea Prisum este aceea de a se dedica Vieții. Respectăm Viața în toate formele sale: natură, oameni, animale. Suntem dedicați acestui vis de a face bine celor din jur. De aceea am ales să oglindim această viziune în "mantra" care ne călăuzește: "Prisum. Dedicated to Life. Naturally."
Contribuim la îmbunătățirea vieții a milioane de familii

Importator și distribuitor pentru produse de nutriție și sănătate. Prisum importă, distribuie și furnizează servicii (depozitare, reglementare, marketing, vânzări) pentru suplimente alimentare, terapie intensivă, bioterapie, produse de imunitate, cosmetice și suplimente alimentare de uz veterinar.

Expirat
Junior Brand Manager  -  Prisum International Trading srl

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close