IT Service Desk Specialist - German

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

• Excellent communication skills;
• Basic User & Security Group Active Directory administration;
• You will be a self-motivated achiever who gains satisfaction from providing excellent customer Service;
• Analytical thinking and task performing;
• Excellent organizational skills;
• Experience with IT/CT/ICT operations and maintenance support is a plus;
• Experience with ITIL service management or other standard IT practices are considered a plus;
• Computer knowledge: good knowledge of Windows operating systems, Microsoft Office suites Active;
• Fluent German is required: C1 level preferred; English advanced.

Descrierea jobului

• Act as a single point of contact for phone calls, tickets and emails from staff regarding IT is-sues and queries;
• 1st and 2nd line support - troubleshooting of IT related Incidents from in-house software to hardware, such as Laptops, PCs and Printers, mobile phones;
• Resolve incidents based on 2nd/3rd line of support (including vendors) coordination;
• Handling of end user service requests from reception until closure;
• Escalate unresolved calls to the relevant Resolver Group;
• Take ownership of user Incidents and follow up the status of Incidents on behalf of the user and communicate progress in a timely manner;
• To maintain a high degree of customer service for all support queries and adhere to all service management principles;
• Provide stats for the weekly Service Desk report on call trends and quality;
• Publishing support documentation to assist staff with requests for information;
• Basic Active Directory knowledge. Creating user accounts, reset passwords, create groups etc.;
• Experience with Microsoft Exchange Server management;
• To arrange for external technical support where Incidents cannot be resolved in house;
• Maintaining an Asset Database and track changes;
• Support the Problem Management process by providing input for problem tickets, based on occurred incidents;
• Supports the Configuration Management process by updating CMDB based on incidents;
• Report on relevant KPI’s in relationship to the agreed levels.

Descrierea companiei

Gi Group este unul din liderii europeni in furnizarea serviciilor pentru dezvoltarea pietei muncii, cu expertiza principala in crearea si implementarea solutiilor de munca flexibile. La inceputul anului 2009, a achizitionat pachetul majoritar de actiuni al Barnett McCall Recruitment, adaugand la cei peste 10 ani de experienta ai BMR metode de recrutare inovatoare si expertiza internationala.

Gi Group Staffing Company este o societate comerciala autorizata ca agent de munca temporara (cu sediul din Bucuresti si toate birourile regionale permanente) in condiţiile art. 88 din Codul Muncii, in conformitate cu autorizaţia de funcţionare seria B nr. 0000101/26.06.2009 emisa de Direcţia de Munca, Solidaritate Sociala si Familie Bucureşti, poziţia 171 in Registrul Naţional de Evidenta a Agenţilor de Munca Temporara Autorizaţi Municipiul Bucuresti. Suntem o societate inregistrata ca operator de prelucrare a datelor cu caracter personal si de transfer a datelor cu caracter personal sub nr. 12305. Gi Group are o prezenta în peste 57 de tari din Europa, America, Asia și Africa și este capabil sa servească tot felul de clienți.

Compania are cunoștințe și expertiza puternice în nevoile globale de personal multinational și a implementat soluții (de exemplu, servicii gestionate de site, furnizor principal, centru de evaluare), divizii specializate și echipe dedicate locale și internaționale. Gi Group își propune sa contribuie prin serviciile sale, ca jucător cheie la evolutia pietei si sa sublinieze valearea personala și sociala a muncii. Prin urmare, activitatea fiecarei companii individuale din grup se bazează pe un set de valori în concordanta cu abordarea Gi Group fata de piața muncii și societatea civila în care își desfășoară activitatea. Compania crede în colaborare, pasiune, durabilitate și responsabilitate.

Gi Group se mandreste cu o echipa unita, pasionata de munca pe care o face și dornica sa învețe permanent. Oamenii Gi Group sunt mandri de ceea ce fac și cred cu tarie ca munca lor ar trebui să fie desfasurata întotdeauna în măsura posibilităților lor de a crea valoare pentru oameni și companii, oferindu-le soluții simple și clare.

Gaseste-ti locul de munca în întreaga lume Gi Group!

Publicat 20 sept. 2021 Expiră 20 oct. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos