Publicat 21 Nov 2018 | Reactualizat 16 Dec 2018 | Expiră 21 Dec 2018

IT Helpdesk Specialist

1 post

Candidatul ideal

- experienta in configurare/mentenanta echipamente hardware (PC, periferice);
- bun cunoscator al SO Windows 7/8/10 (instalare/configurare, troubleshooting);
- cunostinte avansate configurare si utilizare MS Office/365;
- cunostinte retelistica (LAN/WAN/VPN);
- capacitate de organizare eficienta a activitatii, atitudine proactiva, initiativa;
- orientare catre rezultate, dorinta de a invata lucruri noi;
- abilitati bune de comunicare;
- capacitate de lucru in echipa;
- experienta in domeniul IT pe un post similar reprezinta avantaj;
- studii superioare profil tehnic reprezinta avantaj.

Descrierea jobului

-configureaza si administreaza statii de lucru si echipamente mobile;
-instaleaza/configureaza aplicatii;
-asigura suportul tehnic pentru utilizatorii interni;
-asigura buna functionare a echipamentelor, colaboreaza cu service-uri specializate;
-colaboreaza cu celelalte echipe din cadrul departamentului pentru a aplica cele mai bune solutii.


Beneficii

- posibilitatea dezvoltarii unei cariere pe termen lung intr o echipa tanara si dinamica;
- formare profesionala continua si suport pentru dezvoltare personala si profesionala;

Descrierea companiei

FAN Courier este liderul pietei de curierat rapid intern. Infiintata in 1998 de 3 antreprenori romani cu capital 100% autohton, compania deserveste astazi peste 30,000 de clienti, atat persoane juridice, cat si persoane fizice. Avand un parc auto de peste 2,750 de autovehicule, o echipa de peste 5,500 de angajati si mai mult de 15,000 de localitati deservite in termen de 24 de ore, FAN Courier isi consolideaza an de an pozitia de lider de piata obtinuta inca din 2006.

Din paleta de servicii fac parte atat livrari nationale (in 1,2,4 sau 6 ore prin serviciul Express Loco, in 24 de ore prin serviciul Standard, prioritara prin serviciul Red Code, in puncte de proximitate din magazine partenere prin serviciul Collect Point), cat si livrari internationale, rutier sau aerien, prin parteneriate cu companii de renume. O serie de servicii adiacente se alatura portofoliului si ofera clientului posibilitatea de a externaliza un procent semnificativ din procesul logistic : depozitare, ambalare si expediere prin serviciul Supply Chain, tiparire, envelopare si expediere prin serviciul Print & Go, returul banilor cash sau in cont bancar prin serviciile Ramburs & Cont Colector, confirmare de primire in timp real prin serviciul ePOD, livrare marfa in regim de grupaj prin serviciul Eurocargo, etc.

IT Helpdesk Specialist  -  FAN Courier Express SRL