IT Help Desk

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

What you’ll do:

● respond to requests for technical assistance in person, via phone, chat or email;
● diagnose and resolve technical hardware and software issues;
● research questions using available information resources;
● advise user on appropriate action;
● follow standard help desk procedures;
● log all help desk interactions;
● Administer different tools and apps
● identify and escalate situations requiring urgent attention;
● resolve technical problems with Local Area Networks;
● prepare activity reports;
● inform management of recurring problems;
● stay current with system information, changes and updates;
● help update training manuals for new and revised software and hardware;
● train computer users as necessary;
● set up & clean up computers

Descrierea jobului

Education, Qualifications and Experience

● Bachelor’s degree preferred;
● working knowledge of fundamental operations of relevant software, hardware and other equipment;
● experience researching, analyzing and interpreting automated system problems;
● knowledge of relevant call tracking applications;
● knowledge and experience of customer service practices;
● related experience and training in troubleshooting and providing help desk support.

Key Skills and Competencies

● communication skills;
● learning skills;
● customer service orientation;
● problem analysis;
● problem-solving;
● adaptability;
● team interaction;
● planning and organizing;
● attention to detail;
● stress tolerance.

Descrierea companiei

Lensa este unul dintre cei mai importanți jucători din piața de optică din România, lider în rândul retailerilor online de ochelari de vedere, ochelari de soare, rame și lentile de contact.

Povestea Lensa începe în 2013 cu un business mic cu visuri mari ce s-a transformat an după an într-un adevărat fenomen. În centrul acțiunilor Lensa au stat întotdeauna clienții noștri, iar dorința de a fi mereu în pas cu preferințele lor a transformat Lensa într-un lider. Pe lângă magazinul online, în prezent, Lensa deține cel mai mare showroom de optică din România – localizat în București și alte 11 showroom-uri în cele mai importante orașe din țară: Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Craiova, Iași, Timișoara, Galați, Pitești, Ploiești, Sibiu și Târgu Mureș.

Misiunea noastră este să îi ajutăm pe oameni să vadă totul mai clar, purtând ceea ce îi reprezintă cel mai bine. În materie de rame și ochelari de soare, portofoliul Lensa numără peste 70 dintre cele mai renumite branduri la nivel mondial: Ray-Ban, Carrera, Vogue, Fendi, Givenchy, Gucci, Boss, Tommy Hilfiger, Prada, Dior etc., dar și branduri affordable, cum ar fi brandul Polarizen – marcă proprie – ce îmbină accesibilitatea cu cele mai noi tendințe. Categoria de lentile de vedere este și ea completă, având toți furnizorii importanți în portofoliu: Essilor, Hoya, Zeiss.

Lensa este primul reseller Ray-Ban autorizat în România și importator exclusiv ADORE, cel mai renumit brand italienesc de lentile de contact colorate.

Din, pentru patru ani consecutiv, este Magazinul Anului în E-commerce, distincție oferită în cadrul GpeC – Gala Premiilor eCommerce din România.

Publicat 4 mai 2022 Expiră 3 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.