Invoice Clearing Administrator with French

Michelin Romania - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

This role is based in the Michelin Shared Services Center in Bucharest, Michelin Corporate & Business Services, where more than 700 colleagues deliver excellence in Purchasing, Finance, Logistics, Sales Administration and Personnel.

What we’re looking for:
  • Excellent communication (both written and oral);
  • Fluency in English and French (at least B2 level);
  • Economics background is a plus;
  • Attention to details and focus on results;
  • Ability to learn/to adapt to new processes;
  • A good team worker and a customer-oriented approach.



Descrierea jobului

The Invoice Clearing Administrator will:
  • Processing invoicing rejections and issuing manual invoices in the internal system, respecting legal, fiscal and customs standards - using available documentation;
  • In collaboration with Key Users and Manager, identify and address billing issues;
  • Apply internal control rules (archiving, control checks, etc.);
  • Challenge and review billing flows, ensuring tax / legal compliance;
  • Manage the continuity of service of its perimeter (respect to polyvalence, permanence, formalization and documentation of activities);
  • Participation in any project/ activity/ task demanded by the company.

In Michelin, we offer:
  • Flexible work schedule and home-office options;
  • A customizable benefits package with options to choose: gym access, medical or dental services, private retirement pension, deduction of public transport costs, cultural activities vouchers etc.
  • Private medical subscription; Life insurance; Luncheon vouchers and discounts; Deduction of vacation costs.
How we recruit:
Once you submit your application, one of our recruiters reviews it. If your profile fits our role:
  • We have a phone call to get to know each other;
  • We hold assessments to see your language skills and competencies;
  • We meet in a face to face (or online, depending the context) interview, with a recruiter and the hiring manager.
Pass all stages with flying colors, and we’ll send you our offer.


Descrierea companiei

Michelin, lider în domeniul anvelopelor, este dedicată îmbunătățirii sustenabile a mobilității bunurilor și persoanelor prin producția, distribuția și comercializarea de anvelope pentru fiecare tip de vehicul. Aceasta oferă, de asemenea, servicii inovatoare ce sprijină afacerile, servicii de mobilitate digitale și publică ghiduri de călătorie, ghiduri pentru hoteluri și restaurante, hărți și atlase rutiere. Grupul Michelin și-a început activitatea în România în august 2001. În prezent, Michelin are în România peste 4500 de angajați, 3 fabrici, 2 la Zalău (Sălaj) și una la Florești (Prahova), o rețea comercială și un centru de servicii partajate în București. Începând cu anul 2018, Bucureștiul a devenit centru de coordonare a regiunii Europa Centrală (20 țări).   

ÎMPREUNĂ, SUSȚINEM VIAȚA ÎN MIȘCARE.​

De unde vin succesul și ideile?​ Suntem convinși că provin din inteligența colectivă.​

Oamenii - angajații noștri - sunt sursa inovațiilor cu sens și durabile. De aceea, îi ajutăm să crească, să-și atingă potențialul și îi sprijinim să-și definească un parcurs profesional personalizat.​

Ceea ce ne ghidează este spiritul nostru inovator, al tuturor, iar scopul nostru este să-l cultivăm și să-l încurajăm. Punem constant sub semnul întrebării status quo-ul și învățăm să facem lucrurile din ce în ce mai bine.​ De aceea, suntem încrezători că vom găsi răspunsuri la provocările viitorului.​ Aceasta este misiunea noastră ca angajator: să încurajăm inovația, să creăm o viață mai bună pentru fiecare dintre noi.​

https://jobs.michelin.ro/

Publicat 3 aug. 2022 Reactualizat 17 aug. 2022 Expiră 2 sept. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.