Internal Auditor

AEGON PENSII - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Studii superioare in domeniul economic;
  • Înscriere la cursuri de specializare in vederea obținerii unei certificări profesionale (CIA, ACCA, CAFR, CECCAR) reprezintă avantaj;
  • Experiență de minim 1-2 ani in practica de audit (intern/extern) sau în alte activități de control;
  • Cunoștințe in auditul sistemelor informatice și experiența in industria serviciilor financiare (asigurări, fonduri de investiții, fonduri de pensii) constituie un avantaj;
  • Cunoștințe avansate de limba engleza (scris și vorbit);
  • Abilitați de utilizare PC, cunoștințe Excel, Word și Powerpoint la nivel avansat;
  • Foarte bune abilitați de comunicare verbala și in scris, expunând clar și concis constatările, recomandările și concluziile rezultate in urma misiunilor de audit intern;
  • Gândire analitica și atenție la detalii;
  • Foarte bune abilitați de organizare, planificare, prioritizare și managementul timpului;
  • Orientare spre obiective și rezultate;
  • Responsabilitate;
  • Lucru in echipa;
  • Feedback.

Descrierea jobului

Responsabilitati:
  • Contribuie activ și lucrează împreună cu responsabilul structurii de audit intern la elaborarea planului de audit anual in urma evaluării riscurilor activităților cuprinse in universul de audit;
  • Executa misiuni de audit intern in conformitate cu metodologia de audit intern sub îndrumarea responsabilului structurii de audit intern, după cum urmează:
    • Pregătește documentele necesare planificării misiunii de audit și definește obiectivele urmărite;
    • Identifica activitățile de control cheie și evaluează eficacitatea și eficiență modului de proiectare și implementare a sistemului de control intern;
    • Documentează testele de audit conform metodologiei de audit;
    • Identifica deficiențele prin prisma specificului activității companiei și propune masuri de corectare;
    • Identifica oportunitățile de îmbunătățire a proceselor și face recomandări pentru îmbunătățirea sistemului de control intern, a sistemului de management al riscului și de guvernanța corporativa;
    • Monitorizează îndeplinirea planului de masuri corective aferente misiunilor de audit și raportează periodic progresele înregistrate in implementarea recomandărilor;
    • Raportează constatările pe parcursul misiunii de audit și contribuie la redactarea raportului de audit;
  • Participa la proiectele importante ale companiei legate de misiuni de asigurare (assurance) și consiliere (advisory);
  • Colaborează și se implica in schimbul de bune practici cu colegii din echipa de audit intern a grupului Aegon.

Descrierea companiei

Aegon Pensii face parte din grupul internațional Aegon. La nivel mondial, Aegon este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii financiare precum: asigurări de viață, planuri de pensii și soluții de investiții, având în total peste 30 de milioane de clienți în cele peste 20 de țări din Europa, Asia și America în care este prezent.

Grupul Aegon are o experiență de peste 175 de ani în soluții financiare, din care peste 100 de ani în administrarea planurilor de pensie privată. Acest lucru ne ajută ca, zi de zi, să putem să îți înțelegem nevoia de a te bucura de siguranță financiara în viitor și să îți oferim sfaturile financiare de care ai nevoie.

Istoric Aegon Pensii

Ne-am început activitatea pe piața din România în anul 2007, ca și administrator al Fondului de Pensii Administrat Privat VITAL (Pilonul II). Mai întâi am înființat compania de pensii private BT AEGON Fond de Pensii S.A., în parteneriat cu Grupul Banca Transilvania. Treptat, pentru a putea oferi servicii cât mai complete și pentru a ne consolida poziția pe piața din România, am decis achiziționarea, în anul 2009, a pachetului de 50% din acțiuni, reprezentând participația Băncii Transilvania în compania de administrare a fondului de pensii. Astfel, compania de pensii este deținută, astăzi, integral de grupul Aegon.

Pentru consolidarea afacerii în România, în anul 2014 am început procesul de fuziune cu fondurile de pensii administrate de Eureko Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private S.A., în Romania. Astfel, în octombrie 2014, am preluat în administrare participanții Fondului de Pensii Administrat Privat Eureko, Fondul VITAL devenind al 4-lea fond ca mărime din piață.

În anul 2015, am înființat Fondul de Pensii Facultative Aegon Esențial (Pilonul III), iar în decembrie 2015, am preluat în administrare și participanții Fondului de Pensii Facultative Eureko Confort.

Ce oferim?

Investim în angajații noștri. Îi ajutăm să își asume responsabilitatea pentru dezvoltarea lor personală și profesională oferindu-le cursuri și training-uri. Ne distrăm împreună în teambuilding-uri. Recompensăm munca fiecăruia pe măsura rezultatelor. Avem un mediu de lucru deschis și prietenos, în care contribuția fiecăruia este valorizată.

Contactează-ne!

Prin această aplicație, vă informam că datele de contact, precum și CV-ul, Formularul de aplicare, Scrisoarea de intenție ori alte documente sau informații pe care ni le furnizață în scopul aplicării și al selecției pentru postul vizat, sunt sau pot să fie stocate într-o bază de date, deținută de către compania Aegon și utilizată în scopul recrutării și angajării pentru poziția mai sus mentionată.

De asemenea, vă informam că datele de contact, precum și CV-ul, Formularul de aplicare, Scrisoarea de intenție ori alte documente sau informații furnizate prin aplicatia la acest post vacant, sunt sau pot să fie stocate într-o bază de date, deținută de către compania Aegon și utilizată în scopul contactării dumneavoastră pentru posturi viitoare de potential interes pentru dumneavoastră.

În situația în care doriți să fiți informat și să accesați datele dvs. sau dacă nu doriți ca datele dvs. să fie păstrate în baza noastră de date, în scopul contactării ulterioare, pentru alte poziții similare și de potențial interes pentru dvs., vă rugăm să ne transmiteți solicitarea dvs. la recrutare@aegon.ro.

Publicat 13 oct. 2021 Reactualizat 12 nov. 2021 Expiră 12 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos