Inspector resurse umane

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere

Candidatul Ideal

Dacă ai experiență în cadrul unui departament de Resurse Umane de cel puțin 3 ani, ești o persoană organizată, responsabilă, ghidat/ă de o puternică motivație de dezvoltare în acest domeniu, trimite-ne CV-ul tău!

Așteptăm cu drag să te cunoaștem și să discutăm despre colaborarea noastră!

Candidatul ideal:
• Studii superioare finalizate;
• Experiență anterioară într-o poziție similară de 3-5 ani (Recrutare, Administrare și Salarizare);
• Atestat Inspector Resurse Umane;
• Cunoștințe de legislație a muncii, operare Revisal și Ciel Salarii;
• Cunoștințe minime de limba engleză;
• Cunoștințe operare MS Office (Word, Excel) - nivel mediu;
• Cunoașterea platformelor și tehnicilor de recrutare;
• Excelente abilități de organizare, implicare și responsabilitate, abilități specifice (lucru cu cifrele), atenție la detalii.

Descrierea jobului

Responsabilități:
Administrare personal:
• Întocmirea documentelor de angajare (contracte individuale de muncă, informări, fișe de post) și de încetare (note de lichidare, decizii de încetare, adeverințe de vechime etc.)
• Urmărirea termenelor de expirare a contractelor individuale de muncă și modificarea acestora prin acte adiționale;
• Întocmirea deciziilor și a actelor adiționale pentru întrerupere/reluare activitate, modificări funcții, salarii, prelungiri contractuale etc.
• Înregistrarea și evidența concediilor de odihnă, fără plată, medicale, suspendări, concedii creștere copil etc.
• Înregistrarea tuturor documentelor de modificare a contractelor de muncă în Revisal cu respectarea termenelor legale, în vigoare;
• Păstrarea legăturii cu medicul de medicina muncii și a evidenței controalelor medicale;
• Redactarea și eliberarea diferitelor tipuri de adeverințe obligatorii și/sau solicitate de salariați;
• Centralizarea documentelor și întocmirea pontajelor(chenzinal/lunar);
• Întocmirea dosarului de recuperare a sumelor aferente concediilor medicale și depunerea acestora la Casele Teritoriale de Sănătate;
• Actualizarea permanentă a bazei de date (angajați activi/inactivi, concedii ș.a.);
• Administrarea și arhivarea tuturor documentelor ce alcătuiesc dosarele de personal;
• Se ocupă de semnarea documentelor de către salariați (acte adiționale, fluturași de salarii etc.) și ține evidența documentelor predate-primite către/de la aceștia;
• Evidența fișelor de SSM și menținerea legăturii cu persoana abilitată să le întocmească.

Salarizare:
• Înregistrarea documentelor lunare în programul de salarizare - Ciel Cloud;
• Calcularea salariilor conform pontajelor;
• Întocmirea listelor pentru plata salariilor prin bancă/cash, întocmirea documentelor aferente și evidența acestora;
• Eliberarea statelor de plată;
• Întocmire situații de cheltuieli pe centre de cost/ proiecte.

Beneficii:
• Oportunitatea de dezvoltare într-o echipă tânără și dinamică;
• Mediu de lucru profesionist cu posibilitate de promovare;
• Tichete de masă 30 lei/zi, tichete cadou cu diverse ocazii, prime anuale;
• Acces gratuit parc acvatic, reduceri abonamente servicii medicale/ sala fitness/ servicii telefonie mobilă & alte beneficii.

Descrierea companiei

JACOB GARDENS este o societate comercială cu capital privat integral românesc al cărei obiect principal de activitate este executarea lucrărilor de construcţii civile.

Cu o experiență de peste 17 ani în construcții civile, Jacob Gardens s-a evidențiat ca un jucător profesionist și de încredere pe piața imobiliară din România.

Cu peste 6500 de unități construite, Jacob Gardens își propune să continue procesul de expansiune prin proiecte de anvergură și să aducă un suflu nou în dezvoltarea ansamblurilor de locuințe din București.

Printre cele mai de succes proiecte se numără ansamblurile de apartamente Palladium Residence și Palladium Residence, Trend Residence – un ansamblu de case și apartamente, precum și cel mai nou proiect HILS Pallady Apartments.

Proiectul Palladium Residence a luat locul 1 în Topul celor mai bune ansambluri rezidenţiale din Bucureşti realizat de revista Capital.

Jacob Gardens pune la dispoziția clienților săi o echipă internă de profesioniști care gestionează întreg procesul de la proiectare la construcție și vânzare.

De-a lungul timpului, profesioniștii nostri și-au demonstrat experiența în construcții și dezvoltare și fiecare nou proiect poartă amprenta acestei experiențe, mereu în creștere.

Află mai multe detalii privind proiectele noastre aflate în desfășurare intrând pe site-urile Palladium Residence, Trend Residence și HILS Pallady Apartments.

Publicat 24 iul. 2022 Reactualizat 14 aug. 2022 Expiră 23 aug. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.