Inginer ofertare/decontare
Giop Construcții S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
-Studii superioare finalizate în domeniul Construcțiilor
-Cunostinte avansate operare program de devize(interSOFT)
-Experiență în intocmirea situatiilor de lucrari si pregatirea documentatiei aferente
-Experiență în pregătirea documentațiilor de atribuire pentru proceduri de achiziție publică pentru autoritățile contractante
-Capacitatea de a gestiona sarcini multiple
-Asumarea responsabilităților
-Abilitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă
-Capacitatea de analiză și sinteză a informațiilor
-Cunostinte avansate operare program de devize(interSOFT)
-Experiență în intocmirea situatiilor de lucrari si pregatirea documentatiei aferente
-Experiență în pregătirea documentațiilor de atribuire pentru proceduri de achiziție publică pentru autoritățile contractante
-Capacitatea de a gestiona sarcini multiple
-Asumarea responsabilităților
-Abilitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă
-Capacitatea de analiză și sinteză a informațiilor
Descrierea jobului
-Întocmirea documentatiei pt. decontarea lucrarilor in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
-Corelarea tipurilor de lucrări incluse în situația de lucrări cu documentele de calitate din șantier și formulare aprobare materiale.
-Întocmire formulare aprobare materiale pe baza documentației primite de la subcontractori și urmărire proces aprobare.
-Verificare carte tehnica.
-Analizarea documentațiilor de atribuire publicate în cadrul procedurilor de achiziție publică pentru proiecte de interes pentru companie.
-Pregătirea documentelor de licitație: întocmirea documentelor de eligibilitate în conformitate cu cerințele de calificare / atribuire și în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
-Întocmirea propunerilor tehnice conform cerințelor din documentația achiziției pentru licitații.
-Organizează și arhiveaza documentele aferente activitații desfașurate.
-Colaborează cu ceilalți angajați pt solutionarea la timp a sarcinilor primite si buna desfasurare a activitatii in cadrul societatii.
-Corelarea tipurilor de lucrări incluse în situația de lucrări cu documentele de calitate din șantier și formulare aprobare materiale.
-Întocmire formulare aprobare materiale pe baza documentației primite de la subcontractori și urmărire proces aprobare.
-Verificare carte tehnica.
-Analizarea documentațiilor de atribuire publicate în cadrul procedurilor de achiziție publică pentru proiecte de interes pentru companie.
-Pregătirea documentelor de licitație: întocmirea documentelor de eligibilitate în conformitate cu cerințele de calificare / atribuire și în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
-Întocmirea propunerilor tehnice conform cerințelor din documentația achiziției pentru licitații.
-Organizează și arhiveaza documentele aferente activitații desfașurate.
-Colaborează cu ceilalți angajați pt solutionarea la timp a sarcinilor primite si buna desfasurare a activitatii in cadrul societatii.
Publicat
3 Mai 2024
Reactualizat
3 Mai 2024
Expiră
2 Iun. 2024
Joburi similare
-
- 14 Mai 2024
INGINER DECONTARE / OFERTARE LUCRARI DE CONSTRUCTII
BOG'ART SRL
București7000 - 12000 RON net / lună -