Publicat 10 Mai 2019 | Expiră 10 Iun 2019

HR Specialist

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Daca doresti sa oferi un “boost” carierei tale si consideri ca poti mai mult, vrei mai mult si doresti sa “iesi in evidenta”, acum este momentul ! Ai oportunitatea dе a elabora, implementa si aplica procedurile si strategiile dе evaluare dе personal in cadrul departamentelor organizationale si dе a participa si la celelalte activitati specifice privind departamentul dе HR. Daca esti interesat, raspunsul este la un click distanta! Aplica si vorbeste cu unul dintre consultantii nostri!

Candidatul ideal:

  • Experienta in implementarea procedurilor si strategiilor dе evaluare dе personal si in evaluarea competentelor profesionale;
  • Reprezinta un plus experienta in elaborarea procedurilor si strategiilor dе evaluare dе personal;
  • Absolvent studii superioare (Psihologie, Sociologie, Resurse Umane)
  • Cunostinte dе limba engleza;
  • Abilitati dе comunicare si lucru in echipa;
  • Personalitate dinamica, cu initiativa si team oriented;
  • Rezistenta ridicata la stres;
  • Gandire logica si analitica precum si posibilitatea dе a gestiona mai multe task-uri;
  • Atentie sporita la detalii;

Descrierea jobului

Activitati principale:

  • Planificаrеа si organizаrea procesului de evаluаrе, prеcum si intocmirеa procеurilor dе evаluare;
  • Stabilеstе si monitorizeaza procesul de evaluare a activitatii personalului;
  • Analizeaza si prezinta indicatorii aferenti procesului de resurse uman;
  • Propune actiuni corective privind indicatorii marcati sub obiectiv;
  • Coordoneaza evaluarea formarilor profesionale precum si organizarea procesului de evaluare;
  • Elaborarea instrumentelor de evaluare si efectuarea evaluarii;
  • Consilierea candidatului pentru procesul de evaluare;
Activitati secundare:
  • Participa la organizarea procesului de recrutare si selectie de personal pentru locurile vacante (selecteaza si inregistreaza CV-uri, participa la testarile scrise si corecteaza rezultatele, intervieveaza candidatii, selecteaza si propune spre aprobarea conducerii candidatii acceptati in urma interviului);
  • Intocmeste dosare medicale, anexe la acestea si le inmaneaza persoanelor recrutate;
  • Mentine legatura cu medicul de Medicina Muncii, ITM, AJOFM si Directia de Statistica;
  • Intocmeste formele de angajare (completeaza dosare de personal la angajare, contracte individuale de munca, fise de post si anexeaza documentele necesare;
  • Redacteaza acte aditionale, procese de formare profesionala, decizii de incetare contracte individuale de munca, adeverinte (de vechime, de medic, de venit, anexa somaj, cat si toate tipurile de adeverinte necesare salariatilor/salariatilor lichidati, conform legilor in vigoare), decizii de suspendare contract individual de munca din diferite motive;
  • Intocmeste documentele necesare convocarilor si abaterilor disciplinare ale salariatilor;
  • Tine evidenta fiselor de post ale salariatilor si urmareste punerea in format ISSO;
  • Intocmirea adeverintelor somaj, vechime etc;
  • Colectarea pontajelor primite de la responsabilii de pontaj ai clientului, verificarea acestora si a documentelor justificative (cereri de concediu de odihna, concediu fara plata, bilete de voie etc) si transmiterea lor catre colegi;
  • Verificarea pontajelor si a documentelor justificative (cereri de concediu de odihna, concediu fara plata, bilete de voie etc);
  • Distribuirea tichetelor de masa, tichetelor cadou si a fluturasilor de salariu, luand toate masurile pentru a pastra confidentialitatea acestora;
  • Intocmirea de rapoarte specifice departamentului de resurse umane;
  • Participa la negocierea contractului colectiv de munca si a regulamentului de ordine interioara;


Beneficii:
  • Nivel salarial motivant;
  • Transport;
  • Prime de sarbatori;
  • Bonus care se ofera incepand dupa incheierea perioadei de proba;
  • Oportunitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica;
  • Sansa de a te afirma prin eleborarea si implementarea procedurilor si strategiilor de evaluare de personal in cadrul departamentelor vizate;

Descrierea companiei

APT Resources & Services SRL

Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.

Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

Adresa: Bulevardul Revolutiei din 198, nr.19, ap.4, Timisoara; email: timisoara@apt.ro; phone: +40 356 881 070

Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7

Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638

APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

Expirat
HR Specialist  -  APT RESOURCES & SERVICES SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close