HR Generalist - Divizia de Volane Onesti

Autoliv Romania 1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

We are looking for a Human Resources Specialist to extend our Human Resources team.

He / She will act as the first point of contact for administrative HR-related queries. Our ideal candidate has good knowledge related to HR procedures, is comfortable in juggling with various tasks, meeting the requested deadlines, ensuring the HR departments support to all our colleagues across the company.

Our new team member will have to:

- Enhance and maintain various existing HR reports and analysis

- Source candidates through various sources, including writing advertisements for job boards, job center, and CV searching

- CV and telephone screening and supplying suitable candidates to hiring managers

- Conduct interviews using various reliable recruiting and selection tools/methods and assess applicants relevant knowledge, skills, soft skills, experience and aptitudes

- Monitor and apply HR recruiting best practices

- Provide support in conducting disciplinary hearings/ takes part in mediation various conflicts between employees

- Provide support to employees regarding the requests / questions they have related to the human resources activities

- Prepare various HR relates reports requested by various departments within the company

- Participate in HR projects implementation

- Translate business needs into Human Resources initiatives

- Prepare documentation for payroll, attendance system administration

- Responsible for completion and accuracy of all personnel files and updating the online HR database

- Organizing trainings for employees and regular medical check-up

- Conduct new employee orientation to ensure employees gain an understanding of benefits and also the internal structure


Descrierea jobului

In order to be successful in this role, we think you will need:- at least 1 year experience on the position of HR Administrator, Recruitor, HR Generalist or HR Specialist:

- Bachelor’s degree

- English language proficiency

- Flexible, problem solving approach and strong team player

- Kindness, openness and initiative

- Strong customer focus

- Excellent communication and interpersonal skills, and the ability to interact with all organizational levels

- High level of analytical and problem solving skills

- Strong conflict management skills and time management skills

- Basic knowledge of payroll and HR admin

- Able to maintain the highest degree on confidentiality and professional discretion

- Able to multi-task, communicate progress and meet deadlines

- Advanced Microsoft Office skills



What We Offer:

- A long-term career within dynamic and constantly growing multinational environment

- Unique team spirit and informal work environment

- Challenging projects and opportunity to grow and develop

- An attractive compensation package including: meal tickets, Bookster, 7Card, medical insurance, transport included
What We Value:- Integrity, responsibility, transparency and openness

- Proactive attitude

- Engagement

- Deep passion for doing your best

Descrierea companiei

Autoliv este în fruntea tehnologiei de siguranță a autovehiculelor.

De mai bine de 60 de ani Autoliv s-a concentrat pe salvarea de vieți și este liderul mondial în sistemele de siguranță auto. Produsele Autoliv salvează anual peste 30 000 de vieți și previn de 10 ori mai multe răniri în fiecare an. In fiecare zi membrii echipei noastre se străduiesc să găsească noi modalități de a face călătoriile auto din viața reală mai sigure. Autoliv este o companie Fortune 500 cu sediul în Stockholm, Suedia, și constituită în statul Delaware. Autoliv Inc. este rezultatul unei fuziuni din 1997 a companiei suedeze Autoliv AB și a companiei Morton ASP.

In România. Autoliv a fost înființată în 1997 la Brașov și crește de atunci cu noi linii de afaceri în Brașov, Lugoj, Reșița, Sfântul Gheorghe, Onești și Rovinari. Astăzi a ajuns la peste 10 000 de angajați în cele 6 locații din România. Dezvoltăm, producem și comercializăm airbag-uri, centuri de siguranță și volane. Produsele noastre fiind vândute tuturor producătorilor auto de top din întreaga lume. Atunci când apare un accident de circulație, produsele Autoliv au câteva milisecunde pentru a contribui la salvarea vieților șoferilor, pasagerilor și pietonilor.

În lumea siguranței ocupanților auto, am fost primii care au introdus sistemul de centuri de siguranță în două și trei puncte și airbag-urile pentru impacturile frontale și laterale. Am fost, de asemenea, primii care au lansat sisteme de pretensionare pirotehnice pentru centruri și sisteme de protecție a pietonilor. Ne concentrăm în permanență pe calitate produselor, sporirea încrederii și protecției clienților noștri, stabilitate și dezvoltare pentru investitorii și colegii noștri cât și pentru a fi sustenabili și a câștiga încrederea comunitaților în care suntem.

Pe baza puterii echipelor noastre și a culturii colaborative, conducem îmbunătățiri în calitatea și eficiența Autoliv de piață. Oamenii noștri sunt cheia succesului nostru și suntem dedicați dezvoltării și creșterii lor profesionale.

SALVĂM MAI MULTE VIETI!

Ne puteți contacta la: hr.ro@autoliv.com sau găsiți mai multe informații despre locuri de muncă pe www.autolivjobs.ro sau https://careerromania.autoliv.com

Publicat 6 Iun. 2022 Reactualizat 4 Iul. 2022 Expiră 6 Iul. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.