HR Business Partner - Oradea
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Candidatul Ideal:
• Absolvent de sociologie, psihologie, economic sau alte profile conexe;
• Atestat Inspector Resurse Umane;
• Cunoștințe avansate despre legislația muncii;
• Experiență într-un soft de Administrare HR constituie avantaj;
• Bună înțelegere a procedurilor, proceselor și a Codului muncii;
• Minim 3 ani experiență în administrare de personal;;
• MS Office avansat;
• Discernământ profesional și cunoașterea implicațiilor legale ale relațiilor de muncă;
• Abilități de comunicare avansate;
• Excelente abilități analitice;
• Bune abilități de planificare și organizare;
• Atenție la detalii;
Descrierea jobului
- Efectuarea calculului salarial şi întocmirea statului de salarii pe baza informaţiilor specifice (pontaje, concedii medicale, concedii de odihnă, concedii fără plată, modificări salariale, alte beneficii) si a declaratiei 112, etc.;
- Întocmirea documentelor de angajare, încetare, modificare a contractelor de muncă etc; întocmirea și gestionarea dosarelor de personal ale angajaților (Contracte individuale de muncă, acte adiționale, decizii de încetare, decizii suspendare, etc.) și transmiterea modificărilor conform termenelor către Revisal;
• Este responsabil de derularea relației cu autoritățile și companiile partenere, de întocmirea tuturor documentelor necesare – ITM, AJOFM, CAS, Casa de pensii etc;
• Responsabil cu întocmirea și menținerea actualizată a dosarelor de personal;
• Pregătirea tuturor informațiilor necesare în vederea întocmirii statelor de plată (pontaj);
• Implicare activa în procesele de recrutare (baza de date candidați, programare, sustinere interviuri intervuri, ofertare candidati)/ participare la evenimente locale de sustinere a Brandului de angajator;
• Realizeaza inductia noilor colegi si a celor nou promovati;
• Exit interviews: va avea discuții cu angajații care decid să părăsească compania prin decizia lor;
• Comunicare internă & angajament organizațional: vei comunica informațiile de interes general, schimbările organizaționale, etc;
• Acordarea de suport pentru implementarea politicilor și proiectelor de Resurse umane.
Descrierea companiei
CEMACON SA este cel mai mare producător de blocuri ceramice cu capital românesc şi liderul pieței din Transilvania.
Cu peste 52 de ani de experiență în industria materialelor de construcții, compania operează 3 mari capacități de producție situate în județul Sălaj, România, două de cărămidă și una de buiandrugi și furnizează produse inovatoare, care aduc plus-valoare utilizatorilor, obținute la costuri de producție foarte competitive.
CEMACON SA este companie listată la Bursa de Valori Bucureşti.
La CEMACON înțelegem importanța datelor tale cu caracter personal, motiv pentru care te încurajăm să accesezi www.cemacon.ro și să citești “Politica de confidențialitate” privind drepturile cu privire la datele pe care ni le incredinteazezi aplicând la un rol care te interesează.