HR ADMIN SI SALARIZARE - Bucuresti

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu 4500 - 5500 RON
Limbă străină
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Cunostinte de legislatia muncii (Curs Inspector Resurse Umane constituie avantaj)
  • Experinta in activitatile de administrare personal si calcul salarial
  • Cunostinte de operare PC
  • Cunostinte operare soft-uri de specialitate (Revisal, Saga)
  • Cunostinte de limba engleza la nivel mediu
  • Abilitati de organizare, planificare, comunicare și relationare
  • Atentie la detalii si orientare catre rezultate, seriozitate, preocupare profesionala, responsabilitate
  • Constituie un avantaj experienta in domeniul detasarii/ agent de munca temporara

Descrierea jobului

  • Intocmirea dosarelor de personal, documentelor de angajare, modificare clauze contractuale, suspendare si lichidare de personal cu respectarea legislatiei in vigoare
  • Intocmirea documentelor specifice : contracte de munca, fise de post, anexe, ordine de misiune, etc.
  • Operare REVISAL cu respectarea termenelor legale in vigoare si transmiterea rapoartelor aferente
  • Verificarea pontajelor si calculul drepturilor pentru toti angajatii firmei – cu respectarea politicii de salarizare in vigoare
  • Pastrarea evidentei concediilor (medicale, de odihna, etc.)
  • Intocmirea statelor de plata si a setului de livrabile (rapoarte) standard
  • Intocmirea si verificarea declaratiilor lunare (ex. D112)
  • Actualizarea dosarelor electronice de personal si a sistemului intranet
  • Centralizarea si prelucrarea datelor de pontaj
  • Intocmirea notei contabile, depunerea dosarelor de recuperare a sumelor aferente concediilor medicale de la FNUASS
  • Comandarea tichetelor de masa
  • Emitere adeverinte, procesare modificari adrese/ date buletin, transmiterea de informari periodice, planificarea examenelor medicale periodice, clarificarea modului de calcul al drepturilor salariale, etc.
  • Intocmirea documentelor in vederea solicitarii formularelor A1
  • Realizarea demersurilor pentru medicina muncii si SSM
  • Actualizarea periodica a dosarelor de personal
  • Mentinerea legaturii cu autoritatile publice abilitate in domeniul resurselor umane atunci cand este cazul, inclusiv IGI
  • Transmiterea declaratiilor de detasare SIPSI
  • Generarea de rapoarte la cerere pentru suport decizional
  • Organizarea si participarea la cercetari disciplinare
  • Implicarea activa in proiecte de revizuire si imbunatatire a politicii de personalConstituie un avantaj experienta in domeniul muncii temporare (detasare).

Beneficii:
Pachet salarial atractiv (negociabil in functie de experienta)
Program de lucru fix
Tichete de masa
Mediu de lucru placut

Descrierea companiei

SC Vivacall SRL – Agent de muncă temporară acreditat. Recrutare și leasing de personal.
Specializați în recrutare și furnizarea serviciilor conexe, punem la dispoziție clienților noștri personal calificat în conformitate cu solicitările acestora. Recrutăm și selectăm personalul pentru domenii de activitate diferite. Activitatea noastră este împărțită între serviciile de recrutare, BPO și agent de muncă temporară.
Publicat 1 aug. 2022 Reactualizat 8 aug. 2022 Expiră 31 aug. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.