Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Group Business Finance Manager

S.C. INTERBRANDS ORBICO S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Skills required:
  • The ability to develop, monitor, and analyze budgets and forecasts
  • The capability to contribute to strategic planning processes by providing financial insights
  • Understanding of financial risks
  • Skills in optimizing working capital
  • Proficiency in building and using financial models to analyze financial scenarios, perform sensitivity analysis, and support decision-making processes.
  • Effective communication skills
  • Adaptability and Learning Agility

Descrierea jobului

Orbico`s international presence provides significant opportunities for all employees to collaborate internationally, offering visibility and opportunity to directly contribute to the companies' success.

As an employee of Business finance team, you will actively contribute to development and execution of Business finance approach. You will be working directly with stakeholders from majority of Orbico Markets as well as with those within Group structure.

Main objectives

As a Business finance manager, you will implement and manage Business finance strategy with selected suppliers. That role gives you a significant opportunity to work on various business finance initiatives most of all in sales, supply and controlling areas of Orbico, leading European distributor.

Through business acumen, you will influence managers and other stakeholders and will act as a challenge partner to group and local colleagues, same as external partners. You will be responsible for implementing business finance strategy aligned with the vision, strategy, and mission of Orbico Group. On this role you will manage Business finance with standards, processes and tools, ensuring business goals with business needs.

Key job duties
  • Implement and manage financial strategy with selected suppliers
  • Suggest ideas for business model, negotiation with suppliers
  • Set profit targets for sales/local teams together with Cluster/Management Board
  • Monitor key indicators and be proactive in implementation
  • Preparing forecast and alignment sales – finance
  • Close cooperation with finance, controlling and sales teams
  • Develop business case logic – always monitor execution and be proactive in tracking performance
  • Focus on key suppliers and key countries
  • Regular communication with operational companies (business finance)
  • Cocreate team of experts in business finance
  • Engagement in rgeporting development and suggest ideas for improvement
  • Build effective pricing strategy as well as identify products from the existing portfolio with price up potential. Estimate the impact on volume, value and margin.
  • Use the sell-out data and advanced analytics based on standardized methodology to deliver recommendations do the business.
  • Improve the effectiveness of the budget spending on the promotions aligned with the brands’, customers’ and channels’ priorities.

Descrierea companiei

Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări.

Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate în peste 30.000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus în primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile clienților noștri.

"MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.

Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipă de peste 2.000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanță, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.

Căutăm persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientați către oameni, vă vor oferi sprijin pentru o carieră de succes în vânzări.

De ce să lucrezi pentru noi?

- Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale;

- Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste și pasionate;

- Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale);

- Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizițioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră;

- Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.

Publicat 27 Febr. 2024 Reactualizat 26 Mart. 2024 Expiră 28 Mart. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.