Candidatul Ideal
Candidatul Ideal
Cerinţe:
Cerinţe:
- Experienţă pe un post similar – 1 an;
- Cunoştinţe în domeniul logisticii reprezinta un avantaj;
- Cunoştinţe operare PC & pachet Office (Excel, Word, Outlook);
- Cunoștințe aplicații tehnice specifice domeniului - reprezinta un avantaj;
- Bune abilităţi de comunicare, organizare, coordonare, delegare.
- Program de lucru: L-V, 7:30 – 16:00.
Descrierea jobului
Descrierea jobului
Responsabilități:
Responsabilități:
- Coordonarea operaţională a activităţii din depozitul logistic şi a angajaţilor;
- Verificarea constantă a respectării procedurilor şi normelor în cadrul depozitului;
- Analiza activitaţii în depozit din punct de vedere al performantelor, productivităţii, eficienţei şi propunerea/implementarea unor măsuri de optimizare/eficientizare;
- Asigurarea întreţinerii şi utilizării eficiente a spaţiului din depozit;
- Administrarea principalului instrument informatic de gestiune al depozitului (Warehouse Management System);
- Stabilirea de obiective împreună cu persoanele din subordine şi comunicarea clară a nivelului de performanţă aşteptat;
- Raportări periodice (zilnic, săptămanal sau lunar) către superiorii direcţi privind activitatea şi rezultatele depozitului;
- Responsabil P&L pentru depozitul coordonat;
- Menţinerea relaţiei cu clienţii.
- Tichete de masă;
- Bonusuri in functie de performanta, prime Craciun/Paste;
- Acces la traininguri – în funcție de aplicabilitatea în activităţile zilnice;
- Bonus performanţă – în funcţie de politicile companiei;
- Abonamente Bookster;
- Pachet - discount la furnizorii Schenker;
- Evenimente dedicate angajaţilor.
Descrierea companiei
At Schenker, you are part of a global logistics network that connects the world. A network that allows you to shape your career by encouraging you to contribute and truly make a difference.
We welcome diversity and thrive on individual backgrounds, perspectives and skills. Together as one team, we are Here to move.
Joburi similare




