Publicat 11 Iul 2019 | Reactualizat 08 Aug 2019 | Expiră 11 Aug 2019

Gestionar depozit de imbracaminte de lucru si consumabile IT

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

  • Corectitudine, seriozitate si etica profesionala;
  • Capacitate de organizare a propriei activitati astfel incat productivitatea sa fie maxima si numarul erorilor se fie minim.
  • Atitudine pozitiva si orientata catre gasirea de solutii.
  • Conditie fizica pentru lucru intr-un depozit de marfa.
  • Operare calculator nivel mediu.

Descrierea jobului

Obiectivul postului:
Desfasurarea activitatilor de gestiune (receptie, depozitare, pregatirea marfii pentru livrare, inventariere) in depozitul FeelBox din Timisoara, P-ta Bisericii nr.7 (zona Balcescu). Marfa consta in: echipamente de lucru si echipamente individuale de protectie in munca: salopete, tricouri, jachete, manusi de lucru, incaltaminte de protectie, masti, casti, ochelari de protectie, etc. precum si in consumabile pentru imprimante si copiatoare: tonere, cartuse, unitati imagine, etc.

Activitati principale:

  • Pregatirea marfii pentru livrare in conformitate cu dispozitiile de livrare: picking, etichetare, ambalare in colete, manipulare.
  • Receptia fizica a marfurilor care intra in depozit, verificarea cantitativa, calitativa si depozitarea pe raft.
  • Generarea documentelor in programul de gestiune: note de receptie, facturi, avize de insotire a marfii, etc.
  • Participarea la inventarele periodice.
  • Mentinerea ordinii si curateniei in spatiul de lucru.
  • Acordarea suport departamentelor companiei pe probleme legate de aprovizionare si livrari.

Beneficii:
  • Echipa profesionista formata din oameni pozitivi, inteligenti si prietenosi.
  • Mediu de lucru climatizat, curat, fara praf, umezeala sau temperaturi extreme, si situat intr-o zona centrala din Timisoara, zona Balcescu - Piata Crucii.
  • Orar fix de 8 ore pe zi: luni - vineri 8:30 - 17:00, cu pauza de masa 30 min, si cu weekend-urile si sarbatorile legale libere.
  • Salariul oferit este in functie de experienta, pregatirea si valoarea adaugata pe care candidatul o poate aduce companiei. Salariul este platit integral in contul de card al angajatului, fara intarzieri, plati partiale sau “aranjamente” ce nu respecta legislatia muncii.
  • Posibilitatea de promovare dupa primele 6 luni.

Descrierea companiei

FeelBox este un partener pe termen lung pentru clientii sai de tip business din toata tara, oferindu-le o gama completa de echipamente de lucru si de protectie in munca, consumabile pentru imprimante si echipamente IT, precum si o gama diversificata de cadouri corporate personalizate pentru clienti si angajati.

Clientii FeelBox sunt persoane juridice, companii si institutii medii si mari, pentru care este important sa se poata baza pe un furnizor care isi tine promisiunile si ii acorda tot suportul pentru alegerea solutiilor.

Detalii pe: www.safetyzone.ro , www.tonermarket.ro , www.personalizate.online

Expirat
Gestionar depozit de imbracaminte de lucru si consumabile IT  -  FEELBOX RO

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close