Candidatul Ideal
- studii medii/ superioare
- experienta minim 1 an pe o pozitie similara
- operare PC la nivel avansat
- cunostinte soft Excel , Word , PowerPoint la nivel avansat
- limba engleza nivel mediu/avansat
- persoana dinamică, energică cu excelente aptitudini de comunicare
- orientare catre client
- permis de conducere categoria B.
- experienta minim 1 an pe o pozitie similara
- operare PC la nivel avansat
- cunostinte soft Excel , Word , PowerPoint la nivel avansat
- limba engleza nivel mediu/avansat
- persoana dinamică, energică cu excelente aptitudini de comunicare
- orientare catre client
- permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului
- responsabilităţi: Asistență clienți Comunicare cu clienții
- invoicing (facturare)
- rezolvarea reclamatiilor
- imbunătățirea procedurilor și politicilor de servicii pentru clienți
- inregistrarea/operarea documentelor in softul intern
- analiza si prelucrarea corecta a documentelor
- invoicing (facturare)
- rezolvarea reclamatiilor
- imbunătățirea procedurilor și politicilor de servicii pentru clienți
- inregistrarea/operarea documentelor in softul intern
- analiza si prelucrarea corecta a documentelor
Descrierea companiei
- pachet salarial motivant
- bonuri de masa
- transport decontat
- bonus anual
- mediu de lucru profesionist și clienți de renume internațional
- oportunitatea de a-ți dezvolta cariera și de a promova rapid în cadrul companiei
- bonuri de masa
- transport decontat
- bonus anual
- mediu de lucru profesionist și clienți de renume internațional
- oportunitatea de a-ți dezvolta cariera și de a promova rapid în cadrul companiei
Joburi similare



