Functionar economic

CRYSTAL GLOBE SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

- Cunoastinte de operare intr-un sistem ERP
- Cunostinte de operare in MS Office (Word, Excel si Outlook)
- Persoana organizata, riguroasa, dornica de a invata
- Aptitudini bune de comunicare si spirit de echipa

Descrierea jobului

Responsabilitati:
- Emiterea de facturi si avize de insotire a marfii;
- Pregatirea documentelor pentru livrarea comenzilor (declaratie de conformitate, certificate garantie)
- Inregistrarea incasarilor in numerar si evidenta registrului de casa
- Depunerea la banca a numerarului;
- Inregistrarea receptiilor de bunuri in ERP;
- Tinerea unei evidente clare a documentelor (facturi, bonuri fiscale, contracte etc.);
- Arhivarea facturilor, avizelor si transmiterea lor la sediul central.

Beneficii extrasalariale:
- Bonuri de masa (30 RON / zi lucratoare)
- Transport asigurat de companie sau decontat
- Mediu de lucru placut

Descrierea companiei

Compania KALENDA, retailer si distribuitor de mobilier si decoratiuni a fost fondata in 1997.

In prezent KALENDA detine 3 magazine proprii, un magazin online si distribuie mobilier catre peste 50 de revanzatori.

Portofoliu KALENDA include colectii de mobilier realizate in diverse stiluri. Atentia si pasiunea pentru design interior ne ajuta sa recunoastem cu exactitate nevoile clientilor. Pentru a tine pasul cu noile tendinte in materie de amenajari interioare, oferta de produse se actualizeaza in mod constant prin introducerea de noi modele, finisaje si functionalitati.

Publicat 19 Mart. 2023 Expiră 18 Apr. 2023
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.