
Functionar Economic (Contabilitate Furnizori)
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Candidatul ideal
- Experienţă în domeniul contabil/contabilitate primara de minim 1 an (experinţa în retail constituie un avantaj);
- Cunoştinţe avansate PC: Gmail, MSOffice (Word, Excel);
- Abilităţi de comunicare şi relaţionare;
- Persoană organizată, capacitate de analiză şi sinteză;
- Deschis spre a învăţa lucruri noi;
- Engleza/franceza mediu constituie un avantaj;
Descrierea jobului
- Verifică corectitudinea şi legalitatea întocmirii documentelor fiscale cu care lucrează;
- Operează şi arhivează toate documentele legate de achiziţiile de mărfuri;
- Întocmeşte situaţii cu recepţiile fără factură şi facturile fără recepţie;
- Îndeplineste sarcini administrative (arhivare) şi operaţiuni de introducere de date (facturi);
- Monitorizează litigiile, retururi mărfuri, facturi euro-palet, DVI-uri;
- Analizează şi soluționează dosarele de litigii prin urmărirea fluxului comandă - recepţie – factură;
- Asigură suport administrativ şi operaţional Contabilului Şef în pregătirea raportărilor lunare către Autorităţile Locale, Grup şi Management Magazine;
- Participă activ la implementarea sistemelor contabile în conformitate cu cerinţele grupului din care facem parte;
Ce vei găsi la noi:
- O echipă unită și diversă, pregătită să te primească și să îți ghideze cu grijă și răbdare primii pași în companie, către autonomie;
- Un mediu de lucru sănătos atât prin modul de lucru, cât și prin asigurarea de sănătate Regina Maria de care beneficiază toți colegii;
- Ocazia de a fi parte dintr-o strategie cu sens, de a fi util dincolo de limitele personale sau ale companiei, de a avea un impact pozitiv asupra comunităților, asupra mediului care ne găzduiește;
- Susținerea de a te dezvolta constant atât prin cursuri de specialitate sau abonament la librăria Bookster, cât și prin acompaniere managerială axată pe susținere și formare;
- Recunoașterea implicării pe termen lung prin zile libere pentru vechimea în companie sau programe interne de recompensare pentru recomandarea de noi colegi;
- Siguranța unui loc de muncă care respectă echilibrul dintre viața personală și cea profesională:
- flexibilitate și adaptabilitate în programul de lucru;
- card pentru tichete de masă;
- zi liberă plătită pentru ziua de naștere;
- suport pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces);
- recuperarea zilelor libere naționale dacă acestea se suprapun cu weekendul.
Descrierea companiei
Membră a Grupului Francez Adeo, compania Leroy Merlin este numărul 1 în Europa pe piața de bricolaj și numărul 3 mondial. O realizare la care am adăugat câte o cărămidă în fiecare an, timp de aproape 100 de ani. Ne-am construit o casă sigură și confortabilă pentru că nu credem în lucruri făcute cu jumătate de măsură.
Cele 20 magazine din 14 orașe din țară sunt stâlpii noștri de rezistență și dovada ambiției de a fi cei mai buni. Și nu ne oprim aici. Povestea a început cu ridicarea unei temelii solide – echipa noastră. Adică cei peste 3000 de oameni grozavi care formează familia Leroy Merlin. Împreună, suntem creatori de experiențe, strategii și povești. Ne dorim să contribuim în fiecare zi la îmbunătățirea lumii în care trăim. Și nu e lucru mic că am reușit până acum să facem ziua mai bună la sute de milioane de oameni.
Vino să continui povestea alături de noi!