Candidatul Ideal
Diplomă de studii medii (profil economic) sau diplomă de licență în discipline economice/de gestiune, sau experiență echivalentă în Administrarea Afacerilor/Finanțe sau un domeniu conex.
Certificarea profesională este un avantaj.
Experiență anterioară de cel puțin 5 ani în roluri de Back Office Comercial, de preferat în domeniul siderurgic, metalurgic sau similar.
Cunoaștere excelentă a Pachetului Office (în special Excel) și familiaritate cu utilizarea software-ului de gestiune (ERP).
Abilități excelente de organizare, precizie și atenție la detalii.
Capacitatea de a prioritiza mai multe sarcini simultan.
Capacitate de a rezolva probleme și de a lucra în echipă.
Cunoaștere bună a limbii Engleze (scris și vorbit) pentru gestionarea clienților/furnizorilor externi.
Reprezinta un mare avantaj cunoasterea limbii turca si araba
Abilități interpersonale și de comunicare, cu capacitatea de a construi relații pozitive cu partenerii interni și externi. Proactiv și dinamic
Disponibilitate la deplasări .
Capabil/a să se adapteze la programul de lucru flexibil
Certificarea profesională este un avantaj.
Experiență anterioară de cel puțin 5 ani în roluri de Back Office Comercial, de preferat în domeniul siderurgic, metalurgic sau similar.
Cunoaștere excelentă a Pachetului Office (în special Excel) și familiaritate cu utilizarea software-ului de gestiune (ERP).
Abilități excelente de organizare, precizie și atenție la detalii.
Capacitatea de a prioritiza mai multe sarcini simultan.
Capacitate de a rezolva probleme și de a lucra în echipă.
Cunoaștere bună a limbii Engleze (scris și vorbit) pentru gestionarea clienților/furnizorilor externi.
Reprezinta un mare avantaj cunoasterea limbii turca si araba
Abilități interpersonale și de comunicare, cu capacitatea de a construi relații pozitive cu partenerii interni și externi. Proactiv și dinamic
Disponibilitate la deplasări .
Capabil/a să se adapteze la programul de lucru flexibil
Descrierea jobului
Persoana selectată va fi punctul de referință operațional pentru gestionarea ciclului activ (vânzări) și pasiv (achiziții) și se va ocupa în principal de:
Vânzări
Gestionarea comenzilor clienților, de la înregistrarea în sistem până la livrare.
Elaborarea de oferte de preț și oferte comerciale conform indicațiilor Conducerii.
Coordonarea cu departamentul de Logistică pentru planificarea livrărilor.
Pregătirea documentației de vânzare (Avize de însoțire a mărfii, facturi proforme, etc.).
Suport comercial și asistență telefonică/prin e-mail pentru clienți.
Achiziții:
Gestionarea comenzilor către furnizori, monitorizarea termenelor de livrare și solicitări de urgență.
Gestionarea și actualizarea bazei de date a furnizorilor și a listei de prețuri.
Verificarea stocului și sprijinirea planificării achizițiilor.
Verificarea documentației de achiziție și interfața cu celelalte departamente.
Activități Generale de Back Office:
Actualizarea constantă a sistemului de gestiune al companiei (ERP).
Arhivarea documentelor și pregătirea de rapoarte periodice privind achizițiile și vânzările.
Recompense și beneficii:
Salariu atractiv, negociabil in functie de experienta
Prime de sarbatori
Birou modern
Telefon mobil, laptop
Asigurare medicala
Vânzări
Gestionarea comenzilor clienților, de la înregistrarea în sistem până la livrare.
Elaborarea de oferte de preț și oferte comerciale conform indicațiilor Conducerii.
Coordonarea cu departamentul de Logistică pentru planificarea livrărilor.
Pregătirea documentației de vânzare (Avize de însoțire a mărfii, facturi proforme, etc.).
Suport comercial și asistență telefonică/prin e-mail pentru clienți.
Achiziții:
Gestionarea comenzilor către furnizori, monitorizarea termenelor de livrare și solicitări de urgență.
Gestionarea și actualizarea bazei de date a furnizorilor și a listei de prețuri.
Verificarea stocului și sprijinirea planificării achizițiilor.
Verificarea documentației de achiziție și interfața cu celelalte departamente.
Activități Generale de Back Office:
Actualizarea constantă a sistemului de gestiune al companiei (ERP).
Arhivarea documentelor și pregătirea de rapoarte periodice privind achizițiile și vânzările.
Recompense și beneficii:
Salariu atractiv, negociabil in functie de experienta
Prime de sarbatori
Birou modern
Telefon mobil, laptop
Asigurare medicala
Descrierea companiei
S.C. VIR CO INDUSRTY S.R.L. cu capital integral privat, este o companie solidă și dinamică, activă de mulți ani în comerțul cu produse siderurgice și oțel, recunoscută pentru calitatea serviciilor și fiabilitate. Pentru a ne consolida Departamentul Comercial, căutăm un/o Funcționar/ă Back Office Comercial cu accent pe activitățile de achiziții și vânzări.
Joburi similare
- 7 Nov. 2025
Asistent comercial - Cluj, Tg Mures, Brasov, Alba, Baia Mare
NEW YORKER ROMANIA SRL
Baia Mare, Brasov, Cluj-Napoca și alte 2 orașe
- 11 Nov. 2025
OPERATOR INTRODUCERE DATE/ FUNCTIONAR ADMINISTRATIV
Dynamic Parcel Distribution SA
București, Ilfov, Buftea
