Publicat 18 Oct 2019 | Reactualizat 15 Nov 2019 | Expiră 18 Nov 2019

Expert Achiziții Publice

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Aplică aici: www.utilben.ro/career-details/expert-achizi%C8%9Bii-publice

Iată despre ce vei citi în acest anunț:
1. Ce tip de coleg ne dorim și cum vei contribui la creșterea companiei.
2. Ce trebuie să știi și care vor fi responsabilitățile tale.
3. De ce este fain să lucrezi cu noi.
4. Cultura și viziunea noastră pe termen lung.
5. De ce să nu aplici.


1. Ce tip de coleg ne dorim și cum vei contribui la creșterea companiei.
Trebuie să ai studii superioare în domeniul tehnic, economic sau juridic, și să ai peste 3 ani de experiență în achiziții publice. Este obligatoriu să cunoști minimum 2 limbi străine – engleză, franceza sau germană – și să știi să lucrezi cu sisteme informaționale, de tip ERP și CRM.
Te vei ocupa de procesele de licitație, de achiziție din sursă externă și vei întocmi documentația de livrare.

Descrierea jobului

2. Ce trebuie să știi și care vor fi responsabilitățile tale.

Atribuții
Vei participa la licitații în timp util și, mai ales, vei participa la vânzările publice la care avem cele mai mari șanse de câștig. Vei implementa, vei urmări și vei încheia cu succes contractul câștigat prin licitație. Vei asigura suport pentru procedurile de achiziție, recepție și livrare de utilaje.
Concret, vei realiza documentația pentru licitații, vei asigura suport pentru căpitanul Departamentului de Achiziții, vei fi responsabil de acuratețea tuturor informațiilor, vei achiziționa utilaje second-hand și vei cunoaște în detaliu legislația vânzărilor publice.
Performanța ta și reușitele tale vor fi cuantificate în funcție de numărul de licitații la care vei participa activ, câte dintre aceste vânzări publice vei câștiga și care va fi numărul efectiv de achiziții.

Profilul persoanei căutate:
- abilități strategice: faci față cu ușurință schimbării, acționezi eficient fără a avea o imagine completă asupra a ceea ce se întâmplă și faci față fără probleme nesiguranței și riscului în afaceri
- competențe interpersonale: ești abordabil, plăcut și răbdător, nu te dai înapoi de la niciun efort pentru a-i ajuta pe alții și te raportezi cu ușurință la situația celorlalți
- capacitate de învățare: relaționezi ușor și natural cu superiorii, lucrezi din greu pentru un șef vertical și corect și deprinzi cu ușurință noi informații și proceduri
- calități organizaționale: ești ambițios și știi ce vrei de la noua ta carieră, lucrezi asiduu și ai succes în tot ceea ce faci, ești un deschizător de drumuri și profiți de orice oportunitate
- aptitudini de conducere: ești interesat de viața colegilor și subalternilor tăi, de problemele și aspirațiile lor, și ești dispus să îi asculți și să le oferi cele mai bune sfaturi
- caracterizat de: perseverență, spirit managerial, integritate, inovație, curaj, cumpătare, corectitudine, nu ești conflictual, ești orientat către client, iei cele mai bune decizii, ai o gândire strategică, nu te temi să delegi responsabilități și ești un bun motivator

- motivație: lucrezi din greu și ești o persoană de acțiune, îți pui toată energia în rezolvarea provocărilor și depășirea obstacolelor

Beneficii:
- vei lucra într-o echipă tânără și dinamică, în care dezvoltarea personală și performanța sunt pe primul loc
- ai șansa de a deveni expert în utilaje, fără prea mult efort, prin practică și învățare continuă
- ai oportunitatea de a lucra într-o companie care se transformă, din bună în excelentă, iar tu vei contribui la asta
- ai posibilitatea de a te dezvolta personal, prin training-uri de specialitate și seminarii, alături de colegii tăi care sunt mai mult decât bucuroși să te ajute
- reușitele tale și ale echipei din care faci parte vor fi răsplătite
- vei primi un salariu motivant, pentru că vrem să fii mulțumit și să vii cu plăcere la serviciu
- vei beneficia de bonus-uri consistente, odată cu îndeplinirea obiectivelor și odată cu apariția realizărilor personale
- vei avea acces la „Academia UTILBEN”, pentru a te perfecționa și pentru a te dezvolta pe plan personal
- îți punem la dispoziție toate mijloacele necesare pentru a-ți desfășura activitatea și vei avea posibilitatea să vezi lumea, prin participarea la evenimente speciale sau training-uri de profil


Beneficiul poate cel mai important este că vei lucra într-o echipă ai cărei componenți îți vor fi aproape și te vor ajuta în orice privință. Suntem cu toții ospitalieri și primitori. Integrarea în familia UTILBEN este un proces fluid și natural. Suntem deschiși și prietenoși, iar fiecare angajat, indiferent de funcția pe care o ocupă, este valoros pentru noi. Nu facem diferențe între colegi și toată lumea este pe picior de egalitate. Aici, vei găsi întotdeauna înțelegere, respect și apreciere!


3. De ce este fain să lucrezi cu noi.
- fiecare echipă din cadrul UTILBEN se organizează așa cum vrea, atâta timp cât obiectivele de grup sunt îndeplinite
- nu o să ai parte de ședințe la ora 9 seara și nici nu o să te sune cineva în concediu să îți ceară să lucrezi
- la UTILBEN, nu ai șefi, ai colegi, parteneri și prieteni, iar împreună lucrăm responsabil și asumat: cu toții avem același scop, acela de a deveni mai buni
- punem pasiune în orice lucru pe care îl facem: facem totul cu bucurie și cu deschidere, în efortul comun de a avea succes
- investim în oameni tineri și entuziaști și suntem dispuși să învățăm din greșeli, pentru că nimeni nu este perfect
- vrem să demonstrăm că și în România se pot dezvolta afaceri bazate pe valori sănătoase și integritate, credem cu tărie în asta și faptele noastre corespund principiilor UTILBEN

4. Cultura și viziunea noastră pe termen lung.
Valorile UTILBEN sunt:

Dezvoltare personală
Fiecare angajat citește timp de 20 de minute pe zi în „Academia UTILBEN”. Prin „Academia UTILBEN”, fiecare coleg are acces la training-uri, video-uri și cărți de dezvoltare personală. Pentru că vrem să fii mai bun și să crești odată cu noi. Vrem să avem succes împreună!
Onestitate
Odată ce un client a cumpărat un utilaj de la noi, el rămâne clientul nostru fidel timp de minimum 20 de ani. Acesta este obiectivul pe care îl avem în minte în tot ceea ce facem. Este o promisiune, o garanție că facem lucrurile cu etică și caracter!
Promptitudine
Răspundem la cerințele clienților de 10 ori mai repede decât competitorii noștri. Este o măsură a eficienței noastre și a profesionalismului. Ne facem treaba în mod responsabil și eficient. Productivitatea este pe primul loc!
Întâlnirea trimestrială
În fiecare trimestru, ne întâlnim pentru a planifica următoarele 90 de zile. Aici, facem evaluarea ultimului trimestru și pregătim următoarea etapă. Alegem un obiectiv principal pentru următorul trimestru și maximum 5 priorități. Suntem organizați și atenți la tot ceea ce facem. Nu vrem să muncim în zadar, ci ne dorim să culegem roadele muncii noastre!
Întâlnirea lunară
Ne întâlnim o dată la 30 de zile, ca să planificăm luna care urmează. Această întâlnire are ca scop evaluarea lunii precedente - să ne asigurăm că suntem în grafic în ceea ce privește planul pe trimestru - și să planificăm luna care urmează. Suntem orientați către succes și focusați să rămânem pe drumul cel bun!
Întâlnirea zilnică
În fiecare dimineață, toți colegii din fiecare echipă participă la o întâlnire de 15 minute, care îi pune pe toți pe aceeași pagină. Scopul întâlnirii zilnice este să ne stabilim prioritățile și să ne asigurăm că lucrurile merg în aceeași direcție. Suntem părți ale unui întreg și reușitele se măsoară prin unitatea grupului!
Antrenamentul lunii
În fiecare lună, alegem o zi dedicată învățării. Cu toții știm cât de importantă este educația pentru dezvoltarea UTILBEN. Tocmai de aceea, există o zi pe lună în companie în care tot ce facem este să acumulăm cunoștințe noi. Creștem împreună și credem în puterea grupului!

5. De ce să nu aplici.
Suntem foarte selectivi în alegerea candidaților și suntem siguri că așa ești și tu când îți alegi un loc de muncă. Tocmai de aceea, vrem să ne asigurăm că acest rol ți se potrivește. Deci, nu aplica dacă:
- nu ești organizat și nu îți place să îți planifici activitatea, nu îți place să lucrezi în echipă și nu apreciezi critica, fie ea constructivă
- nu pui pasiune în muncă și nu vrei să explorezi teritorii în domeniu, nu ești creativ și respingi inovația
- nu îți place să înveți sau să te dezvolți personal, nu profiți de oportunitățile care ți se ivesc și nu îți asumi niciun risc, de teama eșecului
- nu ești încrezător în forțele proprii și nu îți setezi țeluri înalte, ești ezitant și îți lipsește energia și motivația
- respingi schimbarea și pui accent pe confort și siguranță, nu ești înclinat către rezolvarea problemelor și găsirea rapidă de soluții
- nu ești sociabil, nu relaționezi bine cu superiorii sau colegii și nu te simți în largul tău într-un colectiv activ și competitiv
- ești conflictual și respingi ideile altora, nu faci față presiunii rezultatelor și nu poți să lucrezi într-un mediu dinamic

Descrierea companiei

UTILBEN este compania numărul 1 în România pe piața de vânzare de utilaje second-hand și vrem să devenim numărul 1 și în Europa! Desigur, comercializăm și utilaje noi și vrem să creștem în acest domeniu. UTILBEN este o companie deschisă și în plin proces de dezvoltare, așa că acest anunț de angajare este mai mult decât atât.

Este o oportunitate de a face parte dintr-o echipă tânără și dinamică, a cărei medie de vârstă este de 32 de ani. Am crescut organic, pe baza rezultatelor, de la 1 angajat la 50, iar ținta este să ajungem la 200 de colegi profesioniști, talentați și ambițioși. Așa că ACUM este cel mai bun moment să ni te alături!


UTILBEN este principalul importator de utilaje NOI și second hand din România. Compania UTILBEN este specializată în importul de utilaje de calitate, închirieri și service multibrand pentru utilaje de construcții și utilaje agricole. UTILBEN este prezentă pe piața românească începând cu anul 2006.

Compania UTILBEN este reprezentant autorizat pe piață pentru brandurile:

Sunward, NTC, Minelli, Movex, Palazzani, D'avino, Unia, Airo, Dressta, Hyundai, Putzmeister, Deutz Fahr, Kaeser, Farmtrac, Pronar, Hydra Ram, CAMS.

UTILBEN este de asemenea principalul importator de utilaje second hand din România.

Oferim servicii complete în domeniul utilajelor, vânzări, achiziții, service și piese de schimb.

UTILBEN are o echipă tânără și ambițioasă de oameni pasionați de utilaje. Media de vârstă în firmă este de 33 de ani.

Scop: Să contribuim la trasformarea României prin afaceri făcute cu integritate și caracter.

Misiunea: Sa creăm un mediu de creștere și dezvoltare prin care să adăugăm intenționat valoare oamenilor.

Viziune: 1 din 10 utilaje grele folosite în Europa este vândut și servisat de UTILBEN.

Valori: Onestitate: Odată ce un client a cumpărat un utilaj de la noi, el rămâne clientul nostru fidel timp de minim 20 de ani.

Promptitudine: Răspundem la cerințele clienților de 10 ori mai repede decat competitorii nostri.

Dezvoltare: Fiecare angajat citește timp de 20 de minute pe zi în Academia UtilBen

Prin valorile reprezentate dorim să fim un partener de afaceri bun și de încredere, oferind soluții cerute de piață și în aceeași măsură de a fi un angajator responsabil care își motivează angajații.

Expirat
Expert Achiziții Publice  -  UTILBEN

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close