Experienced HR Specialist - contract determinat 2 ani

Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

- Absolvent de studii superioare;
- Experienta anterioara de 2-3 ani intr-un job similar;
- Lucrurl cu HR tools;
- Cunostinte de limba engleza - min B1;
- Curs Inspector RU - ar fi un plus;
- Cunoasterea prevederilor legale in ceea ce priveste regimul actelor de evidenta a personalului;
- Cunostinte generale de legislatia muncii si cazuistica referitoare la intocmirea si pastrarea documentelor de evidenta a personalului si la salarizare;
- Cunoasterea formularisticii oficiale si a celei agreate de Regulamentul Intern al organizatiei privitoare la intocmirea si pastrarea documentelor de evidenta a personaluluicapacitate de auto-organizare si punctualitate;
- Autonomie si initiativa;
- Structura si organizare;
- Flexibitate si adaptabilitate la situatii specific;
- Capacitatea de a comunica si relationa;
- Capacitatea de a lucra in echipa capacitate de analiza si sinteza;
- Discernamant si capacitate de a rezolva problemele;
- Focus pe solutii, nu pe probleme;
- Creativitate si dorinta de a invata repede;

Descrierea jobului

Misiune
Interfata intre angajati si companie, ofera suport angajatilor in cadrul proceselor admnistrative de resurse umane, consiliaza angajatii. Asigura activitatile legate de evidenta personalului si este responsabil/a de gestiunea administrativa a tuturor documentelor de personal, asigurand aplicarea legislatiei romane in domeniul relatiilor de munca.
Asigura implementarea programelor de selectie, evaluare si instruire in acord cu nevoile exprimate si validate de catre Euromaster Tyre & Services Romania SA.

Responsabilitati:
- Ofera suport tehnic angajatilor ERM si echipei HR/Directorului HR in activitati de ordin administrativ privind adeverinte, raportari, statistica, verificari si clarificari in inchidere de luna, pontaje, calculare si transmitere la plata a bonusurilor, onboarding in TrueHR si rularea de configurari TrueHR pentru updatarea sistemului la realitatea legislativa in vigoare, gestionarea concediilor medicale, incarcarea si comandarea tichetelor de masa, pastrarea legaturii cu cantinele de masa si fiscalizarea beneficiilor angajatilor, partciparea in proiecte de HR precum employer branding, targuri de joburi, campanii online ale companiei cu specific de resurse umane;
- Ofera suport tehnic angajatilor ERM si echipei HR/Directorului HR in activitati de ordin administrativ si in interviurile de schimbare de post sau exit interviu;
- Punct de contact pentru angajati referitor la managementul administrativ – documente necesare in activitatea lor curenta in companie, de la angajare pana la plecarea din companie;
- Organizare si comunicare cu ocazia diferitelor campanii: medicina muncii, beneficii ale angajatilor, beneficii medicale;
- Participa la organizarea de campanii/proiecte HR in companie;
- Asigurarea unei bune evidente a contractelor individuale de munca - gestionarea dosarelor personale ale angajatilor;
- Organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului;
- Asigura intocmirea contractelor individuale de munca, precum si arhivarea acestora;
- Acorda consultanta conducerii firmei si salariatilor in probleme de gestiune a personalului;
- Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de superiorii ierarhici ai acestuia in legatura su specificul activitatilor de HR de care raspunde;
- Raportare interna si/sau externa: statistici, analize, activitati de inchidere de luna;
- Asigura suport legal in relatii de munca pentru angajati din punct de vede administrativ;
- Gestioneaza suportul administrativ pentru medicina muncii pentru toti angajatii;
- Intocmeste documente necesare pentru angajati cu ocazia examenelor medicale, adeverinte, fise de risc, schimbari de statut, acte aditionale de orice tip, aderare la conventii pentru familie, prorameaza angajatii la medicina muncii;
- Intocmeste si actualizeaza bazele de date cu informatii HR : plecari, veniri, bonusuri de recomandare;
- Tine legatura cu cantinele si gestioneaza cardurile de masa ale angajatilor;
- Recruteaza si selecteaza personal, participa la interviu si contribuie la decizia de angajare a celui mai potrivit candidat;

Garantul comunicarii corecte si concrete cu angajatii
- Raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate catre toate departamentele din firma ce au legatura cu activitatile de care raspunde.
- Are o atitudine politicoasa atat fata de colegi, cat si fata de persoanele din exterior cu care vine in contact in cadrul firmei.
- Raspunde de corectitudinea si completitudinea actelor si documentelor de personal emise.
- Asigura deplina confidentialitate a datelor de personal cu care opereaza.
- Raspunde de modul de arhivare si de pastrare a documentelor de personal.
- Aduce la cunostinta Departamentului Financiar-Contabil si colaboratorilor interni si externi modificarile aparute in relatiile de munca (angajari, incetarea raporturilor de munca, concedii fara plata sau suspendari).

Recrutare, onboarding/angajare si offboarding
- Participa la dezvoltarea strategiei de comunicare astfel incat sa atraga candidaturile cele mai interesante (forumuri, prezentari universitati, scoli profesionale, prin crearea de materiale vizuale si continut de anunturi de recrutare)
- Defineste profilul candidatului impreuna cu managerii solicitatori
-Organizeaza strategia de atragere a candidaturilor (internet, anunturi mass media, afise, etc) impreuna cu superiorul ierarhic si hiring managerul
- Selecteaza Cv-urile
- Realizeaza preselectia candidatilor
- Organizeaza procesul de selectie – interviuri, locatie, data, testarea competentelor
- Informeaza persoanele implicate privind procesul de recrutare
- Anunta candidatii care au fost refuzati in etapele de preselectie si selectie
- Asigura comunicarea cu agentiile de recrutare
- Oferteaza candidatii selectati si ii preia in procesul de onboarding definit in intern si angajare, cu informarea managerului direct asupra datei de start a noului venit
- Intocmeste si asigura comunicarea prin fluxul definit a procesului de offboarding catre partile interesate din cadrul companiei

Payroll (in functie de nivelul de acces in sistem) :
- Raspunde de inregistrarea in sistemele informatice, intern si Payroll, a informatiilor legate de salarii, prime, retineri, modificari de posturi, categorii, departamente, etc.
-Raspunde de de inregistrarea in Payroll a concediilor medicale si de corectitudinea calculului indemnizatiei aferente
- Furnizeaza date si diferite rapoarte privind salariile/veniturile/proiectii financiare si alte beneficii solicitate de ierarhici si de catre angajatii companiei.
- Furnizeaza suportul tehnic privind corectitudinea calculului de salarii, respectand legislatia romana in vigoare
- Se asigura de operarea in sistemul de salarizare a tuturor modificarilor ce apar (incadrari, desfaceri de contracte individuale de munca, suspendari de salarii, suspendari de contractelde munca, incetarea a suspendarilor, concedii fara plata etc);
- Urmareste intocmirea corecta a pontajelor de la manageri si corecteaza erorile de pontaj lunar pentru o evidenta corecta si calculul corect al drepturilor salariale ale angajatilor
- Oferta explicatii privind calculul salarial pe fluturasii de salariu si face reconcilieri salariale sau de pontare
- Primeste, verifica si arhiveaza certificatele medicale
- Intocmeste si actualizeaza procedurile de lucru ale departamentului de resurse umane
- Elaboreaza rapoarte specifice pe baza indicatorilor de performanta stabiliti de management
- Planifica si coordoneaza procesul de integrare a noilor angajati, pentru a facilita integrarea acestora in organizatie
- Reactulizeaza fisele de post ale angajatilor, la nevoie, in colaborare cu managerii
- Participa si elaboreaza proceduri de lucru privind principalele activitati de resurse umane

Descrierea companiei

Founded in 1991 and wholly-owned subsidiary of the Michelin Group, Euromaster provides tyre and vehicle maintenance solutions to business and retail customers throughout Europe.

Euromaster is a leading European network with more than 11 000 people, 2300 service centres (integrated and franchisees, mixture of retail, comprehensive and truck locations) and 2800 mobile units in 17 countries: Austria, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Italy, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Spain, Sweden, Switzerland, Turkey, UK.

Far from being just a tyre specialist, Euromaster offers a full range of services and "service maintenance repair" skills to all types of vehicles:

- Specialisations/activities: Premium, Mid-range and Budget Tyres, 24/7 Commercial Vehicle Breakdown, Tyre Management, Mobile Tyre Fitting, Tyre inflation, Fleet Inspections, Wheel Alignment, Servicing, Shock Absorbers, Exhausts, Batteries, Brakes, Nitrogen, Air Conditioning, eshop, ebooking;

- Vehicles: trucks, cars, vans, 2wheels, agricultural machinery, earthmover, industrial vehicles.

Thanks to its network and its people – their expertise, their honesty, their commitment and their understanding of every customer – Euromaster ensures the ongoing mobility of its customers is effective and hassle-free.

Publicat 15 nov. 2021 Reactualizat 15 dec. 2021 Expiră 15 dec. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.