Expeditor International Trafic Aerian, Otopeni

UPS ROMANIA - 2 poziții
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Cunostinte:
- de limba engleza
- operare PC
- experienta minim doi ani in zona customer service
Competente cheie:
- abilitatea de a reprezenta profesional organizatia catre clienti externi
- comunicare si relationare
- persuasiune
- atitudine proactiva
- orientare catre client
- rezolvare de probleme
- lucrul in echipa

Descrierea jobului

Responsabilitati:
  • Receptionarea cererilor de oferta de la clienti
  • Obtinerea de detalii in legatura cu ratele si conditiile de transport de la biroul UPS origine/destinatie
  • Transmiterea comenzilor catre furnizorii companiei
  • Gasirea solutiilor optime de transport si logistica, asistarea clientilor cu sfaturi competente.
  • Informarea imediata a managerului direct sau in lipsa acestuia persoana cu urmatorul nivel de responsabilitate in companie in cazul in care intampina probleme in derularea normala a operatiunilor de transport
  • Informarea clientului asupra derularii transportului sau a problemelor aparute.
  • Punerea la dispozitia agentilor de vanzari a informatiilor obtinute in privinta ratelor si taxelor de transport solicitate de la birourile UPS origine/destinatie
  • Receptionarea comenzilor de la clienti
  • Transmiterea comenzilor/avizarilor catre statia de origine/destinatie sau gateway
  • Gasirea solutiilor optime de rezolvare a problemelor prin comunicarea cu statia de origine/destinatie si cu manager-ul direct
  • Intocmirea raportului zilnic de activitate pentru stabilirea prioritatilor
  • Mentinerea legaturii cu celelalte departamente de operatiuni, vanzari si financiar in vederea informarii acestora asupra modului de desfasurare a activitatii sau a problemelor care pot apare;
  • Efectuarea la timp a atributiilor de servici astfel incit sa nu creeze probleme clientilor sau celorlalte departamente;
  • Contribuirea la mentinerea imaginii companiei si la promovarea acesteia in mod pozitiv in fata clientilor si a competitiei;
  • Promoveaza serviciile de expediere UPS si serviciile aditionale in functie de cele mai profitabile si adaptabile la nevoile clientilor;
  • Raspunde tuturor solicitarilor primite pe email si transmite catre seful direct mesajele pentru care are nevoie de suport sau pentru cazurile in care atributiile nu ii permit rezolvarea unei situatii fara a se consulta cu acesta;
  • Transmite cotatii de pret clientilor si orice alte informatii suplimentare legate de serviciile UPS solicitate de acestia;
  • Initieaza procedura de deschide a unui cont nou pentru un client utilizand formularele specifice;

Oferim:
  • Oportunitatea dezvoltarii unei cariere de success intr-o companie multinationala
  • Posibiliati de dezvoltare personala
  • Asigurare de sanatate ( personala cat si pentru membrii familiei)
  • Transport (asigurat de companie prin microbuzul pus la dispozitie sau decontarea combustibilului)
  • Bonusuri aditionale( Paste, Vacanta, Craciun, si bonus de vechime)
  • Tichete de masa
  • Participarea la Talent Management System

Descrierea companiei

United Parcel Service (UPS) fondata in anul 1907 reprezinta cea mai mare companie de livrare a coletelor din lume ce si-a inceput activitatea cu un imprumut de 100 USD. UPS a devenit, datorita milioanelor de clienti din intreaga lume, lider pe piata serviciilor de curierat si totodata lider pe plan global in furnizarea de servicii integrate. Evolutia companiei intr-o corporatie globala de miliarde de dolari este reflectata de istoria serviciilor moderne de transport, comert intrenational, financiare si de logistica.

In cei peste 100 de ani de activitate, UPS si-a extins serviciile in peste 200 de tari si teritorii in intreaga lume oferind clientilor suport si solutii adaptate business-ului lor. United Parcel Service (UPS) pune pe primul loc clientul si este condusa de oameni si de inovare. Fiind sustinuti de peste 495 000 de angajati ce conecteaza peste 220 de natiuni si teritorii pe sosele, cai ferate, prin aer si chiar peste ocean, la UPS continuam sa conducem industria si sa conectam lumea, fiind ferm angajati sa oferim servicii de calitate si sustenabilitate a mediului inconjurator.

Lucram indeaproape cu clientii, comunitatile, furnizorii si angajatii nostri pentru a promova o cultura a companiei care imbraca diversitatea, cultiva incluziunea si favorizeaza participarea deschisa din partea celor cu idei si perspective diferite. Doar prin cultivarea unui mediu divers si incluziv, putem creste implicarea talentului, sa favorizam inovatia, sa imbunatatim serviciul pentru clienti si in final, sa conducem la o performanta financiara mai buna.

Pentru UPS, oamenii constituie resursa cea mai importanta, iar o echipa puternica reprezinta punctul forte pentru o viabilitate pe termen lung. Avand oameni angajati in peste 200 de tari, UPS aprecieaza foarte mult diversitatea – ca mod de gandire, mod de viata, experienta si cultura.

Echipa UPS Romania este in continua crestere si dezvoltare si de aceea asteptam CV-urile voastre pentru a va alatura echipei deja existente. Cu United Parcel Service (UPS) poti porni pe un drum istet ce te ghideaza spre un viitor plin de satisfactii!

Publicat 27 apr. 2022 Reactualizat 27 mai 2022 Expiră 27 mai 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.