Enterprise Account & Sr. Client Manager – Vânzări soluții IT

Academia de HR - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere

Candidatul Ideal

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, furnizor global de tehnologie cu 20 de ani de experiență și prezență în piață, cu un portofoliu de peste 500 de clienți de top pe 4 continente și peste 100.000 de utilizatori zilnic. Compania folosește abordarea de tip low-code și oferă soluții pentru digitalizarea și automatizarea proceselor, gestionarea eficientă a conținutului și asigurarea conformității cu reglementările legale pentru organizații private și publice recunoscute.

Acoperind toate sectoarele importante de activitate (bancar, asigurări, utilități, telecomunicații, comerțul cu amănuntul și bunurile de larg consum, industria prelucrătoare, auto și aerospațială, sănătate și sectorul public), compania joacă un rol cheie în transformarea digitală, automatizarea și migrarea în cloud a organizațiilor de orice dimensiune.

Căutăm Enterprise Account & Senior Client Manager – Reprezentant vânzări soluții IT, localizat în București.

Candidatul ideal:

Educație
  • Studii superioare
  • Experiență în companii/posturi similare, vânzări soluții IT&C de minim 5 ani (compania oferă atât soluții standard cât și soluții complexe/customizate cu valoare adăugată mare)
  • Experiență în vânzarea de soluții soluții de tip ERP, CRM, HCM, ECM / DMS; sau, pe zona de infrastructură și servicii Cloud / MS Azure
  • Experiență în vânzare consultativă, nu tranzactională
  • Experiență în adresarea (buyer persona) persoanelor de contact de la client de nivel C-Level

Alte cerințe:
  • Limba Engleză - conversațional
  • Carnet conducere B
  • Disponibilitate deplasare în țară (deplasări scurte, clienții importanți sunt localizați în principal în București și în marile orașe)

Personalitate
  • Persoană de tip extrovert, inteligență, comunicativă / vorbăreață, energetică
  • Persoană proactivă, hands-on care are capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic
  • Atitudine pozitivă, casual, minte deschisă la idei, creativitate
  • Autonomie și inițiativa împreună cu disciplină de a acționa nesupervizat pentru a obține rezultate
  • Reziliența în procese de vânzare cu ciclu mediu și de mare valoare
  • Aptitudini de planificare, organizare, punctual

Descrierea jobului

Obiectivele principale ale postului sunt gestionarea celor mai importante conturi client din domeniul telecom, bancar, al asigurărilor și tehnologiei, proiectarea și implementarea unui plan strategic de afaceri, cu scopul extinderii, dezvoltării bazei de clienți a companiei și asigurării unei prezențe puternice în portofoliul de clienți și prospecți. Compania dispune deja de o bază important de clienți, contacte și întrări. Din această perspectivă, postul are două mari componente: (1) Account Management (client existenți) (2) Extindere portofoliu (clienți noi).
  • Menține relații constructive și de bună comunicare cu clienții existenți, identifică noi nevoi ale acestora și extinde lista de servicii/produse oferite
  • Identifică și contactează în mod activ noi clienți (din toată țara) pentru produsele, soluțiile și serviciile companiei
  • Participă la evenimente de business dedicate industriilor de profil din portofoliu, pentru promovarea produselor, soluțiilor și serviciilor companiei și identificarea de noi clienți
  • Identifică și analizează nevoile de business și tehnice ale clienților existenți sau potențiali în vederea ofertării soluției optime, care să răspundă în totalitate cerințelor clienților (beneficiază de suport tehnic de la departamentele interne specializate, se ocupă doar de partea de vânzare)
  • Pregătește și susține prezentări, demos, discuții și negocieri pentru produsele, soluțiile și serviciile companiei
  • Pregătește și negociază ofertele și contractele de vânzare în conformitate cu obiectivele companiei
  • Menține bune relații cu clienții companiei, atât în perioada pre-contractuală, cât și în perioada post-contractuală, în vederea realizării unui nivel ridicat de customer statisfaction care să genereze oportunități viitoare de business
  • Raportează către superiorul ierarhic în ședințele de Sales oportunitățile importante aflate în derulare (probleme, nevoie suport, decizii, etc)
  • Asigură evidența contactelor/clienților în CRM
  • Monitorizează și centralizează informații despre piața de profil în general și despre concurență

Beneficii:
  • Un mediu de lucru plăcut și performant, într-o companie cu un portofoliu important de clienți existenți, referințe excelente pentru proiecte viitoare (nu se pleacă de la zero)
  • Un brand puternic și recunoscut în piață care nu mai are nevoie de prezentare
  • Autonomie decizională și libertate de acțiune
  • Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști
  • Contract de muncă pe durată nedeterminată
  • Training inițial pe produsele companiei și suport intern maxim
  • Telefon mobil, abonament de voce și date
  • Mașină de serviciu
  • Salarial competitiv
  • Sistem de comisionare/bonusare (foarte) atractiv (componentă variabilă consistentă)

Descrierea companiei

Servicii de Consultanță HR

Abordăm toate problemele importante de HR și contribuim prin serviciile, cursurile și evenimentele noastre la identificarea, atragerea și păstrarea talentelor în companiile din România!

Sourcing, Recrutare și Atragerea Candidaților

Retenție și Securizarea Talentelor

Motivare și Engagement

academiadehr.ro

Publicat 30 iun. 2021 Reactualizat 28 iul. 2021 Expiră 30 iul. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos