Candidatul Ideal
- Absolvent de studii superioare economice;
- Experienta profesionala de specialitate minim 2-3 ani;
- Cunoasterea programului WinMentor/WME;
- MS Office (Word, Excel) nivel avansat;
- Cunoasterea aprofundata a legislatiei in domeniu financiar-contabil;
- Gândire structurată și orientare către soluții, abilități de coordonare și planificare;
- Capacitate de analiză și sinteză, flexibilitate, atenție la detalii;
- Personalitate dinamică, comunicativa, organizata, analitica, punctuala, onesta, serioasa.
Descrierea jobului
- Inregistrarea corecta si completa a tuturor documentelor contabile si de gestiune, conform legislatiei in vigoare, inclusiv alocarea pe centre de cost corespunzatoare a cheltuielilor inregistrate;
- Verificarea corectitudinii documentelor primare;
- Verificarea inregistrarilor contabile, fiselor de cont, balantei lunare si jurnalelor contabile;
- Urmarirea soldurilor contabile: clienți, furnizori, banca si efectuarea de punctaje cu colaboratorii;
- Calcularea impozitului pe profit, amortizari, etc ;
- Verificarea lunară a tranzactiilor din perspectiva TVA, calcul, depunere declaratie;
- Validarea balanței analitice lunare și a componenței soldurilor;
- Inchiderile de lună;
- Intocmirea și depunerea declarațiilor lunare in termenele legale;
- Coordonare și îndrumare în activitâțile de inventariere;
- Suport pentru celelalte departamente privind solicitari financiar-contabile;
- Intocmirea periodica de rapoarte si analize conform cerintelor interne;
- Documentarea permanenta cu privire la modificarile legislatiei in domeniul contabil si al fiscalitatii
- Alte sarcini si responsabilitati aferente departamentului financiar-contabil, in functie de proiectele companiei si la solicitarea managerului.
Descrierea companiei
Suntem o companie mare, cu experienta in constructii de aproape 30 de ani, care ne-am dezvoltat parteneriate de ani de zile cu beneficiarii nostri: NEPI Rockcastel, ONE United Propreties, Iulius Grup, Prime Kapital, H&M si Cinema City.
Ne remarcam printr-o capacitate financiara deosebita de a sustine proiecte de mari dimensiuni, livrarea la termenii conveniti, un management foarte eficient focusat pe solutionarea problemelor din santier anticipat, gestionarea pluridisciplinara a unui proiect in ceea ce privesc etapele corecte de lucru. Consideram ca putem aduce plus valoare in orice proiect in care suntem implicati; plecand de la value engineering si optimizarea solutiilor tehnice pana la creare si gestionarea unui master plan pe toate specialitatile.
Am implementat din 2007 Managementul Calitatii si ne-am stabilit standarde sub care nu acceptam sa coboram.
Si pentru ca timpul inseamna bani pentru orice investitor, ne organizam astfel incat sa respectam termenele de finalizare a lucrarilor, de multe ori recuperand intarzierile acumulate in fazele anterioare finisajelor (proiectare, structura, inchideri, instalatii).
Cunoasterea temeinica a sistemelor de gips-carton marca Saint Gobain, Knauf si Siniat la nivelul compartimentului tehnic duce la gasirea solutiilor ce pot economisi timp si bani clientilor nostri.