Candidatul Ideal
Vrei să îți crești calitatea vieții profesionale și să intri într-o lume în care munca ta chiar contează?
La Ronda Medical, fiecare cifră susține proiecte reale în sănătate, parteneriate internaționale și echipe care fac diferența în spitale din România.
Candidatul ideal
Studii superioare economice finalizate (licență).
Minimum 2 ani experiență într-o poziție similară.
Cunoaștere solidă a legislației financiar-contabile.
Orientare spre rezultate, atenție la detalii, rigoare și calitate.
Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, Outlook).
La Ronda Medical, fiecare cifră susține proiecte reale în sănătate, parteneriate internaționale și echipe care fac diferența în spitale din România.
Candidatul ideal
Studii superioare economice finalizate (licență).
Minimum 2 ani experiență într-o poziție similară.
Cunoaștere solidă a legislației financiar-contabile.
Orientare spre rezultate, atenție la detalii, rigoare și calitate.
Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, Outlook).
Descrierea jobului
Responsabilități
Înregistrarea cronologică și sistematică a operațiunilor contabile (facturi clienți/furnizori, registru de casă, extrase bancare, deconturi) în Omikont și SAGA.
Emiterea, verificarea și încărcarea în SPV a facturilor către clienți.
Întocmirea notelor de recepție, introducerea bonurilor de consum și monitorizarea stocurilor.
Pregătirea documentelor pentru personalul existen si pentru cel viitor;
Înregistrarea facturilor de la furnizori interni și externi.
Încadrarea corectă a documentelor pe venituri și cheltuieli.
Arhivarea/Clasarea documentelor contabile.
Transmiterea documentelor către expertul contabil pentru verificare finală și aprobare.
Suport în participarea la licitații cu spitale publice și în achiziții directe prin SEAP.
Suport în înregistrarea producătorilor de dispozitive medicale la ANMDMR.
Pregătirea documentației pentru auditurile anuale (ISO 9001:2015, ISO 13485:2016).
Colaborare strânsă cu departamentul de achiziții pentru un flux corect de informații.
Ce oferim
Mediu de lucru profesionist și stabil.
Posibilități reale de dezvoltare profesională.
Expunere la proiecte și parteneriate naționale și internaționale, într-o companie activă în domeniul medical.
Înregistrarea cronologică și sistematică a operațiunilor contabile (facturi clienți/furnizori, registru de casă, extrase bancare, deconturi) în Omikont și SAGA.
Emiterea, verificarea și încărcarea în SPV a facturilor către clienți.
Întocmirea notelor de recepție, introducerea bonurilor de consum și monitorizarea stocurilor.
Pregătirea documentelor pentru personalul existen si pentru cel viitor;
Înregistrarea facturilor de la furnizori interni și externi.
Încadrarea corectă a documentelor pe venituri și cheltuieli.
Arhivarea/Clasarea documentelor contabile.
Transmiterea documentelor către expertul contabil pentru verificare finală și aprobare.
Suport în participarea la licitații cu spitale publice și în achiziții directe prin SEAP.
Suport în înregistrarea producătorilor de dispozitive medicale la ANMDMR.
Pregătirea documentației pentru auditurile anuale (ISO 9001:2015, ISO 13485:2016).
Colaborare strânsă cu departamentul de achiziții pentru un flux corect de informații.
Ce oferim
Mediu de lucru profesionist și stabil.
Posibilități reale de dezvoltare profesională.
Expunere la proiecte și parteneriate naționale și internaționale, într-o companie activă în domeniul medical.
Descrierea companiei
De ce Ronda Medical
Pentru că vei lucra într-o echipă agilă, cu impact direct în sistemul de sănătate, procese clare și proiecte care te dezvoltă constant.
Pentru că vei lucra într-o echipă agilă, cu impact direct în sistemul de sănătate, procese clare și proiecte care te dezvoltă constant.
Joburi similare