Publicat 14 Ian 2021 | Reactualizat 11 Feb 2021 | Expiră 14 Feb 2021

ECONOMIST

2 posturi
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Cerințe privind ocuparea postului:
- studii superioare economice;
- experiență specifică de minim 3 ani privind contabilitatea de gestiune;
- calitatea de expert contabil ;
- bune abilități de comunicare și relaționare;
- cunoașterea programului WINMENTOR
- cunostințe bune de operare PC – MS Office (Excel, Word, etc.)
- cunoștințe privind legislația financiar – contabilă în vigoare;
- atenție la detalii, organizare, responsabilitate, operativitate, corectitudine, gândire analitică și sintetică, răbdare, perseverență, gândire proactivă în identificarea celor mai eficiente soluții;

Descrierea jobului

De ce ai dori sa faci parte din echipa noastra ?
Pentru ca noi suntem constienti de valoarea oamenilor si a fortelor unite ale acestora!

DESCRIEREA JOBULUI:
- înregistrarea în ordine sistematică și cronologică a documentelor aferente activității organizației;
- menținerea corectă și la zi a înregistrărilor contabile și a evidenței stocurilor de marfuri;
- pregătirea si depunerea situaţiilor financiare şi a raportărilor contabile anuale în termenele stabilite, conform cerințelor interne;
- întocmirea situațiilor financiare precum: note contabile, registrul jurnal, balanțe de verificare, grafice estimative graduale, previziuni economice cu privire la gestionarea fondurilor disponibile etc.;
- monitorizarea financiară corectă, eficientă și în termen a proiectelor și cheltuielilor efectuate, în acord cu procedurile de raportare stabilite;
- programarea bugetară și previzionarea fluxului de fonduri;
- realizarea salarizării şi a altor costuri conexe, legate de personal;
- gestionarea conturilor de plată, inclusiv facturile de achiziție, plățile;
- responsabil pentru completarea declarațiilor de TVA;
- întocmire situațiilor trimestriale;
- mentorarea membrilor din cadrul societatii în implementarea procedurilor financiare;
- realizarea salarizării şi a altor costuri conexe, legate de personal;
- documentarea permanentă cu privire la modificările legislației în domeniul contabil;
- pregătirea altor rapoarte ad-hoc;

Beneficii:
Pachet salarial atractiv;
Ocazia de a face parte dintr-o echipa tanara;

Descrierea companiei

SC CB FURNITURE SRL este o firmă de import și distribuție de mobilier, înființată în 2009, remarcându-se printr-o o activitate susținută, competentă și de bună calitate pe piața românească de profil.

Aceste caracteristici vizează o serie de paliere specifice ale companiei/industriei și serviciilor de profil, precum: produse de calitate, respectarea contractelor, termenelor de livrare, servicii de bună calitate a relațiilor cu clienții ș.a.., Toate aceste trăsături au propulsat-o în ultimii 10 ani în rândul celor mai importante și profesionaliste firme pe plan local și național, făcându-se remarcată în cadrul târgurilor internaționale de mobilă, echipamente și accesorii pe parcursul anilor (BIFESIM 2017 – 2018 https://www.bife-sim.ro/).

Cu un colectiv de peste 50 de angajați dinamici, ambițioși și cu un nivel de profesionalism sporit ce au ca prioritate satisfacerea nevoilor clienţilor în materie de mobilă, firma noastră efectuează operațiuni de import și distribuție de la o serie de producători de mobilă de de renume din următoarele țări: India, Singapore, Malayesia, Polonia, Turcia și China.

Expirat
ECONOMIST  -  Cb Furniture S.R.L.

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close