Economist / Facturare, Deconturi si Furnizori

Prime Kapital Development S.R.L. 1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Colegul Economist / Facturare / Deconturi este implicat in activități administrative și de asistență a echipei de conta din cadrul companiei. Lucrând sub supravegherea contabililor seniori, noul nostru coleg trebuie să fie implicat în fiecare sarcină astfel încât să cunoască procedurile interne de lucru si sa îndeplinească corect, complet si la timp atribuțiile desemnate.

Descrierea jobului

Facturare
  • Analiza contractului primit de la echipa de vanzari si stabilirea cotei de TVA aplicabila (5%, 19%, sau taxarea inversa);
  • Emiterea facturii conform procedurilor interne;
  • Urmărirea încasărilor primite de la clienți si transmiterea informației către echipa de vanzari;
  • Arhivarea si îndosarierea facturilor cat si a tuturor celorlalte documente;
  • Răspunzi proactiv oricăror solicitări din partea colegilor din echipa.

Deconturi de cheltuieli
  • Verificarea si înregistrarea deconturilor de cheltuieli ale salariaților conform procedurilor interne de lucru;
  • Comunicarea către aceștia a diferențelor identificate;
  • Urmărirea ca diferențele identificate sa fie corectate;
  • Evidenta analitica a deconturilor înregistrate pe fiecare salariat in parte;
  • Gestionezi listările rapoartelor si fișelor lunare conform procedurilor interne.

Furnizori
  • Verificare facturi de furnizori primite de la echipa de construction, conform procedurii interne
  • Discuții cu echipa de cost pentru clarificarea problemelor identificate in facturile primite de la aceștia, conform procedurii interne
  • Confirma si validează cu contabilul senior înainte de postare in sistem
  • Salvează Ordinele de plata pe SharePoint
  • La începutul zilei salvează pe SharePoint extrasele bancare in format pdf si txt pentru a fi prelucrate in sistem

Elemente pentru succesul tău profesional
  • Capacitate foarte buna de rezolvare a problemelor.
  • Interacționezi eficient cu ceilalți, comunicând clar și înțelegând și satisfăcând nevoile echipei.
  • Abilități excelente de organizare, planificare și motivație.
  • Gândire critică judecată și capacitate de luare a deciziilor.
  • Trebuie să aibă o etică de muncă puternică și să fie orientat spre detalii, cu abilități excelente de multitasking.
  • Abilitatea de a acorda prioritate muncii si de a respecta termenele limita.
  • Abilitatea de a lucra cu informații confidențiale.
  • Abilitatea de a lucra atât in echipa cat si independent fără a fi tot timpul coordonat.
  • Cunoștințe foarte bune de Excel.

Cunoștințe și experiență necesare
  • Diplomă de studii de trei ani în contabilitate sau conex.
  • Experiența anterioara in pozitie de economist facturare si/sau deconturi nu este obligatorie dar este de preferat.
  • Abilități organizatorice și atenție la detalii.
  • Capacitatea de a face mai multe sarcini.
  • Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic.
  • Cunoștințe avansate MS Excel.

Descrierea companiei

Suntem un dezvoltator, investitor și operator de proiecte imobiliare, integrat vertical, care beneficiază de o echipă cu o experiență înaltă, o bază substanțială de capital și o lista extinsă de proiecte de dezvoltare.
Accentul este pus pe dezvoltarea proprietăților comerciale de tip mall sau strip-mall în țările CEE, cu focus pe Romania. Conducerea grupului include fondatorii și foștii directori ai celei mai mari companii imobiliare cotate la bursă din Europa Centrală și de Est care, din pozițiile anterioare, au dezvoltat, re-dezvoltat și operat peste 30 de proprietăți imobiliare.
Capacitatea de investiții în dezvoltare este de aproximativ 800 milioane EUR.
Publicat 9 Dec. 2022 Reactualizat 8 Ian. 2023 Expiră 8 Ian. 2023
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.