Candidatul Ideal
- Studii economice (Contabilitate/Finante)
- Experienta 2–3 ani in contabilitate primara și evidenta mijloacelor fixe.
- Cunostinte de legislatie fiscala si declaratii Intrastat.
- Operare Excel; avantaj: experiență SAP.
- Atenție la detalii, bune abilități organizatorice și de comunicare.
- Limba engleză – nivel mediu (avantaj).
Descrierea jobului
- inregistrarea in contabilitate a facturilor de la furnizori interni si intocmirea anexelor facturilor; (OMV, Regina Maria, Fan Courier, Feedex, Vodafone)
- inregistrarea in contabilitate a facturilor de leasing financiar, evidenta contractelor de leasing si intocmirea tuturor documentelor de atribuire a acestora personalului companiei.
- mijloace fixe – evidenta autoturismelor, inregistrare, calcul amortizare, intocmirea de procese verbale de alocare/atribuire a MF catre personalul companiei;
- inregistrare impozit chirie persoane fizice, impozit nerezidenti, etc;
- inregistrarea deconturilor de cheltuieli si comunicarea cu celelalte departamente in vederea clarificarii eventualelor discrepante, urmarirea semnarii deconturilor de catre angajati si administrator.
- evidenta si urmarirea numerarului din casa, intocmirea registrului de casa;
- mentinerea arhivei contabile conform legislatiei (registru jurnal, balanta analitica si sintetica, situatia mijloacelor fixe, balanta mijloacelor fixe, Cartea Mare);
Activitati lunare (ajutor si in functie de experienta):
- intocmire declaratii Intrastat SIFI SURGICAL si OFTAFARMA (generare raport intrari lunare de achizitii intracomunitare, completare informatii coduri vamale, tara de origine si destinatie, tip transport si greutate produse);
Activitati trimestriale:
- reconciliere solduri furnizori
Activitati anuale:
- intocmirea dosarului de inventariere si completarea registrului inventar – Sifi Surgical anual
Alte activitati:
- participare la activitatile legate de auditul anual al situatiilor financiare;
- scan documente, arhiva electronica, solicitare traduceri autorizate, etc, pentru operatiunile aferente/alocate prin JD
- suport pentru implementare SAP;
- mentinerea relatiei cu DPO si evidenta procedurilor ce trebuiesc effectuate pentru G.D.P.R.
- diverse alte activitati primite de la FD;
Descrierea companiei
ManpowerGroup este expertul global privind forța de muncă, creând soluții inovatoare în domeniu de aproape 70 de ani. În calitate de experți în forța de muncă, în fiecare zi conectăm la piața muncii peste 600,000 de persoane cu diverse abilități, într-o varietate de domenii și industrii. Familia brandurilor ManpowerGroup - Manpower, Experis, Right Management și ManpowerGroup Solutions – ajută peste 400,000 de clienți din 80 de țări și teritorii să identifice, atragă, dezvolte și gestioneze talentele de care au nevoie, oferindu-le soluții cuprinzătoare și integrate. ManpowerGroup este prezent în România de aproape 15 ani, susținând performanța, creșterea și și flexibilitatea a peste 350 de companii din toate regiunile și domeniile de activitate și conectând mii de candidați talentați și profesioniști cu experiență la oportunitățile potrivite.