Candidatul Ideal
Locatie: Sinaia
Program 8.00-16.00, full time on site
Candidatul ideal: contabil cu experiență in contabilitate de la A la Z, și atenție la detalii, o persoană organizată, cu gândire analitică și cunoștințe avansate în domeniul financiar-contabil.
Descrierea jobului
Studii și experiență
Cunoștințe solide privind legislația financiar-contabilă actuală
Experiență de minim 5 ani într-un rol similar
Cunoștințe aprofundate despre sistemul organizatoric și financiar-contabil
Competențe tehnice
Experiență în gestionarea și realizarea evidențelor contabile
Abilități avansate în utilizarea aplicațiilor software de contabilitate
Capacitatea de a prelucra, interpreta și valorifica date financiare pentru decizii strategice
Abilități personale
Corectitudine, seriozitate și atenție la detalii
Gândire logică și sistematică
Excelente abilități de comunicare și relaționare
Capacitate de lucru atât individual, cât și în echipă
Abilități de organizare și conducere
Responsabilități și Atribuții
Gestionarea activităților contabile
Asigurarea evidenței contabile complete
Întocmirea și verificarea declarațiilor fiscale (TVA, impozit pe profit, bilanț semestrial și anual)
Verificarea și înregistrarea documentelor justificative
Conformitate și raportare
Completarea registrelor contabile obligatorii
Respectarea legislației fiscale și a regulamentelor interne
Întocmirea și transmiterea la termen a rapoartelor financiar-contabile
Analiză și suport decizional
Pregătirea și verificarea situațiilor financiare pentru bancă și parteneri economici
Participarea la întocmirea și urmărirea execuției bugetului anual
Organizarea și supervizarea inventarierii anuale a patrimoniului
Beneficii Oferite
Tichete de masă în valoare de 30 de lei pe zi
Posibilitatea de a lucra într-un mediu profesionist
Oportunități de dezvoltare profesională și perfecționare continuă
Sprijin pentru obținerea/menținerea certificărilor profesionale
Decont transport.
Descrierea companiei
Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri. Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse. Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting. Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual. www.abchumancapital.ro