Candidatul Ideal
Ar fi grozav dacă ai:
-studii superioare finalizate, preferabil în management sau domeniu financiar, și experiență de minim 2 ani în retail alimentar pe o poziție de management,
-cunoștințe solide de gestiune comercială și foarte bune cunoștințe despre formate de comerț, sortimentații și obiceiuri de consum,
-abilități bune de utilizare a MS Office (Outlook, Excel, Word etc.) și capacitatea de a lucra cu proceduri și de a le implementa,
-abilități excelente de comunicare, atât în relațiile interne, cât și externe, inclusiv în redactarea de rapoarte și e-mailuri,
-abilitatea de a conduce și motiva echipe, utilizând metode eficiente pentru atingerea obiectivelor, și foarte bune abilități de organizare și prioritizare,
-atenție la detalii și abilități analitice, cu o bună înțelegere a cifrelor și raportărilor, și disponibilitate pentru deplasări și program de lucru prelungit.
Descrierea jobului
-Vei superviza și gestiona operațiunile zilnice ale magazinelor din regiunea ta, asigurându-te că toate procesele sunt desfășurate eficient și conform standardelor companiei. Vei implementa strategii pentru a îmbunătăți performanța și a maximiza profitabilitatea fiecărui magazin;
-Vei stabili și urmări obiectivele de performanță pentru fiecare magazin, utilizând KPI-uri relevante. Vei analiza datele de performanță pentru a identifica zonele care necesită îmbunătățiri și vei dezvolta planuri de acțiune pentru a atinge și depăși aceste obiective;
-Vei efectua evaluări periodice ale performanței magazinelor, analizând vânzările, costurile și alte metrici relevante. Vei pregăti rapoarte detaliate și precise pentru management, oferind recomandări bazate pe date pentru optimizarea operațiunilor și creșterea vânzărilor;
-Vei conduce și motiva echipele din magazine, asigurându-te că toți angajații sunt bine instruiți și aliniați cu obiectivele companiei;
-Vei colabora cu echipele de marketing și vânzări pentru a dezvolta și implementa campanii și promoții care să atragă clienți și să crească vânzările. Vei monitoriza eficacitatea acestor strategii și vei ajusta planurile în funcție de rezultate;
-Vei verifica și asigura respectarea tuturor politicilor și procedurilor interne, inclusiv a celor legate de siguranță, securitate și servicii pentru clienți. Vei oferi suport și îndrumare echipelor pentru a menține standardele ridicate ale companiei.
Ce facem noi pentru tine?
- Investim în oamenii care ne reprezintă, oferind traininguri profesionale;
- O platformă de beneficii fixe - beneficii aniversare, discounturi pentru servicii medicale și multe alte oferte negociate cu diverși parteneri, care vin în întâmpinarea nevoilor tale;
- Oferim posibilitatea de specializare, dezvoltare profesională și personală;
-Oferim posibilități reale de promovare.
Join Profi!
#OameniiDeLaprofi fac Echipă bună împreună!
Descrierea companiei
Povestea Profi a început în 2000, în Timișoara, și astăzi suntem recunoscuți drept compania de retail modern cu cea mai mare extindere geografică din România, cu peste 1.700 de magazine în 700 de localități.
De mai bine de 10 ani, Profi dezvoltă proiectul „Magazine Partener”, un proiect strategic deschis atât angajaților, cât și celor din afaceri externe, care doresc propriul business, cu resurse și susținere din partea Profi. În prezent, peste 1500 de magazine Profi sunt gestionate de Parteneri Profi!
#OameniiDeLaProfi este comunitatea noastră de peste 27.000 de colegi, parte din cel mai mare angajator privat din România.
PROFI ROM FOOD S.R.L. prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal având ca temei acțiunile privind personalul (gestionarea forței de muncă, acoperirea nevoilor de personal, recrutare) respectiv pentru a face demersuri la cererea dvs. înainte de încheierea unui contract individual de muncă. Limitam transferul datelor personale către partenerii noștri în cadrul activităților de recrutare și stocăm aceste informații până la data acoperirii postului vacant. Dacă nu sunteți recrutat pe postul pentru care ați aplicat vom stoca datele pentru o perioadă care nu va depăși 6 luni de la data transmiterii datelor cu caracter personal. Avand în vedere că aplicați la un post deschis la nivelul companiei noastre prin intermediul unei platforme de recrutare partenere, vă rugăm să contactați această companie direct pentru a vă informa în legătură cu condițiile de stocare a datelor dumneavoastră de către respectiva companie.După acest termen, datele transmise în scopul recrutării inclusiv CV-ul, vor fi șterse sau distruse din evidențele noastre sau putem continua stocarea acestora în vederea contactării dvs. pentru viitoare poziții deschise în cadrul companiei, numai cu acordul dvs. scris și pentru perioada de timp agreată. În orice moment vă puteți retrage consimțământul acordat pentru stocarea de către noi a datelor personale transmise în vederea recrutării. De asemenea, vă aducem la cunoștință că în conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR), beneficiați de drepturile menționate în Regulament. Ne puteți contacta pentru transmiterea solicitărilor în legătură cu activitățile de prelucrare a datelor personale pe adresa de e-mail: dpo@profi.ro.