Candidatul Ideal
- Studii superioare tehnice de lungă durată (în domeniul: construcţii hidrotehnice, instalaţii, construcţii civile, ingineria mediului, mecanică, electrotehnică, energetică, electro-mecanica, electro-energetica);
- Vechime în muncă în specialitatea studiilor de minim 10 ani;
- Experienţă de minim 5 ani în funcţii de management sau de administrare a unor entități juridice publice sau private
- Cunoaşterea aprofundată a cadrului legislativ şi de reglementare a serviciilor în domeniul alimentării cu apa şi de canalizare;
- Experienţă în elaborarea/dezvoltarea de strategii corporative şi participarea în implementarea unor proiecte de investiţii cu finanțare internă și externă reprezintă un avantaj;
- Competențe profesionale (planificare strategică, managementul riscului, management de proiect, operarea şi dezvoltarea sistemului de alimentare cu apa, de canalizare şi epurare);
- Bune competențe interpersonale (imagine, leadership, abilităţi de comunicare, de susţinere argumentată a opiniilor proprii, de negociere, diplomaţie, orientare spre rezultate, gândire strategică, muncă în echipă);
- Nu a fost iniţiată şi nu se afla în desfăşurare nicio procedură de natură penală împotriva sa şi nu are nicio condamnare penală.
Documente necesare depunerii candidaturii:
Candidatii vor depune, conform instrucțiunilor de mai jos, următoarele documente:
- Curriculum vitae în format European insotit de documente doveditoare
- Cazier judiciar
- Declaraţie pe proprie răspundere prin care aplicantul va confirma că nu a fost iniţiată şi nici nu se află în desfășurare procedură de natură penală împotriva sa
- Rezultatele demonstrate în activitatea anterioară ( recomandari )
- Declaraţie pe proprie răspundere prin care candidatul este de acord cu utilizarea datelor sale în scopul procesului de recrutare şi selecţie
Candidaţii trebuie să depună dosarele până în data de 09 ianuarie 2026, ora 15.00, ora României , la sediul societatii din Oradea ( secretariat , cam. 1 ), str. Duiliu Zamfirescu nr. 3. Dosarele de candidatură pot fi trimise și prin poștă, cu mențiunea că acestea trebuie să ajungă înainte de data de 9 ianuarie 2026, ora 15.00.
Dosarele vor conține obligatoriu dovezi de validitate a informaţiilor din CV şi referinţe despre activitatea derulată (recomandari), în caz contrar nu vor fi luate în considerare.
Dovezile de validitate a informatiilor din CV vor fi semnate in nume propriu pentru conformitate cu originalul . Documentele vor fi depuse în plic închis , cu mențiunea: Aplicaţie pentru poziţia Director tehnic al SC Compania de Apă Oradea SA.
Plicurile ajunse după data şi ora menţionate nu vor fi luate în considerare.
Candidaturile vor fi depuse în limba română.
După stabilirea listei scurte, candidații declarați admiși vor depune o scrisoare de intenţie (maximum 2-3 pagini ); scrisoarea de intenție va fi considerată oferta tehnică (conform OUG 109/2011) şi va conţine motivaţia candidatului, obiectivele propuse pe perioada de mandat și argumentarea alegerii sale pentru poziția respectivă. Termenul de depunere este 11 februarie 2026.
Interviul va avea loc in data de 12-13 februarie 2026 . Candidaţii selectaţi vor fi anuntaţi telefonic despre ora la care va avea loc interviul.
Descrierea jobului
Atribuții
Candidatul selectat va avea un pachet salarial în concordanță cu responsabilitățile funcției de Director Tehnic, în conformitate cu prevederile Legii nr. 111/2016 pentru aprobarea OUG nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice completata si modificată și în limitele maximale aprobate de Adunarea Generală a Acționarilor Societății.
- răspunde de exploatarea în condiţii de eficiență ridicată a întregului sistem de alimentare cu apă şi de canalizare în condiţiile respectării şi realizării tuturor cerinţelor impuse de asigurarea calităţii serviciilor şi protecţiei mediului, sănătăţii si securităţii muncii;
- asigură şi răspunde de monitorizarea şi realizarea continuităţii calitative şi cantitative (24 ore din 24) a serviciilor prestate de societate;
- asigură şi răspunde de respectarea întocmai a prevederilor ROFAC, a licenţei de operator, a contractului de delegare de gestiune pe linie tehnică;
- elaboreaza planul de investiţii, reparaţii şi dotări şi urmăreşte realizarea acestora împreună cu compartimentele de specialitate;
- urmareste incheierea contractelor pentru noile investitii si actioneaza pentru asigurarea la termen a documentatiilor tehnice, conform graficelor de esalonare a investitiilor;
- coordonează activitatea Comisiei tehnice la elaborarea hotărârilor cu privire la avizare, teme de proiectare, documentaţii tehnice de achiziţie prin licitaţie a lucrărilor, utilajelor și serviciilor;
- coordonează, asigură şi răspunde de intervenţiile operative în caz de poluare şi situaţii de urgență;
- răspunde de realizarea programelor pentru: extinderea şi îmbunătăţirea serviciilor de alimentare cu apă şi canalizare, respectarea procedurilor de lucru, organizarea în condiţii de eficienţă a activităţii societăţii cu respectarea tuturor cerinţelor referitoare la asigurarea calităţii serviciilor şi protecţiei mediului şi sănătăţii şi securităţii muncii;
- coordonează şi răspunde de implementarea programelor de investitii cu finanţare din buget şi surse proprii;
- coordonează din punct de vedere tehnic implementarea programelor de investitii cu finanţare din fonduri externe;
- este răspunzător, în condiţiile legii, pentru modul de îndeplinire a îndatoririlor sale legate de obligaţiile rezultate din Contractul de Delegare a Gestiunii Serviciilor şi în cel de mandat;
- răspunde de respectarea disciplinei de producţie, de realizarea indicatorilor de performanţă.
Candidatul selectat va avea un pachet salarial în concordanță cu responsabilitățile funcției de Director Tehnic, în conformitate cu prevederile Legii nr. 111/2016 pentru aprobarea OUG nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice completata si modificată și în limitele maximale aprobate de Adunarea Generală a Acționarilor Societății.
Descrierea companiei
Compania de Apa Oradea SA cu sediul în Oradea, str. D. Zamfirescu nr. 3 este operator licentiat pentru serviciile cu alimentare cu apa si de canalizare si si-a propus urmatoarele obiective :
Pentru mai multe informaţii privind compania şi activităţile sale, vă rugăm accesaţi: http://www.apaoradea.ro/.
- Implementarea programelor de investitii cu finantare externa (in special fonduri de coeziune ) si cele din bugetul propriu
- Imbunatatirea relatiilor cu clientii si cresterea gradului de satisfactie a acestora
- Imbunatatirea eficientei companiei din punct de vedere administrativ , operational , tehnic si financiar
- Construirea unei structui integrate pentru asigurarea serviciilor utilitare de apa si de canalizare in Oradeași județul Bihor
Pentru mai multe informaţii privind compania şi activităţile sale, vă rugăm accesaţi: http://www.apaoradea.ro/.
Joburi similare



