Publicat 30 Iun 2020 | Reactualizat 06 Iul 2020 | Expiră 30 Iul 2020

Director Tehnic (Cluj-Napoca)

1 post

Candidatul ideal

Experienta & studii:

  • Absolvent studii tehnice (Politehnica sau Constructii)
  • Experienta anterioara de Project Manager (ideal proiecte desfasurate pe teren)
  • Experienta in formarea si conducerea de echipe tehnice (minim 5 ani)
  • Experienta in organizarea si planificarea activitatii pe bugete anuale
  • Experienta in interactiunea directa cu clientii
  • Experienta anterioara pe servicii de mentenanta, service si SLA (constituie avantaj)

Competente:
  • Capacitate de organizare si planificare a activitatii unui department pe baza de obiective si buget
  • Cunostinte bune de desen tehnic
  • Cunostinte de baza din mai multe domenii tehnice: mecanica, electronica, automatizari, instalatii, soft si capacitate de integrare a acestora
  • Capacitate de a coordona echipe urmarind productivitatea si dezvoltarea lor
  • Capacitate de a defini procese de lucru, KPI si grile de salarizare in acord cu obiectivele departamentului
  • Gandire analitica si strategica
  • Capacitate de a invata (dorinta de dezvoltare personala, curiozitate pentru domeniul tehnic)
  • Intelegerea modului de functionare a unei afaceri
  • Capacitate de a evalua si aloca resurse in raport cu nevoia si posibilitatile de moment
  • Capabil de interactiune in public (targuri, conferinte, workshop, training)
  • Carnet de conducere
  • Cunostiinte consistente de limba engleza (scris si vorbit)
  • Capacitate de a evalua si imbunatati sistemul de satisfactie a clientului
  • Capacitatea de a se instrui si a intelege legislatia tehnica din Romania
  • Disponibilitate pentru deplasari la nivel national si relocare temporara a activitatii in Bucuresti.

Descrierea jobului

Responsabilitati:

  • Organizarea si planificarea activitatilor tehnice din Kadra conform cu obiectivele companiei si bugetul alocat
  • Coordonarea echipelor tehnice proprii si ale partenerilor externi pentru a realiza eficient si la un standard ridicat proiectele cu montaj ale Kadra
  • Dezvoltarea unei retele de parteneri care sa participe eficient si competent la realizarea activitatilor de montaj si service Kadra
  • Elaborarea, urmarirea si dezvoltarea sistemului de satisfactie al clientilor Kadra dpdv tehnic (montaj, service, mentenanta)
  • Realizare si supervizarea dpdv de tehnic a proceselor de business Kadra
  • Evaluarea si dezvoltarea continua a oamenilor din echipa conform cu nevoile companiei
  • Gestionarea eficienta a procesului de garantii conform cu nevoile clientilor
  • Profitabilizarea si cresterea veniturilor din activitatile tehnice ale Kadra
  • Organizarea si dezvoltarea servciilor de suport tehnic (intern si catre client) si gestionarea garantiilor
  • Asigurarea securitatii in munca si dpdv legsilativ a activitatii tehnice din Kadra
  • Sustinerea tehnica a proiectelor de dezvoltare ale afacerii
  • Organizarea si dezvoltarea activitatilor de productie si asamblare Kadra

Descrierea companiei

KADRA oferă, prin intermediul partenerilor săi naționali și internaționali și a echipei de specialiști, soluții integrate inovator, într-o lume aflată în continuă dezvoltare. Provocarea noastră este aceea de a oferi beneficiarilor soluții tehnice de construcție și management al căilor de acces. Cu orientare clară spre rezultate optime, KADRA înseamnă soluții integrate pentru sporirea confortului și a sentimentului de siguranță.

Soluțiile KADRA se clasifică în trei linii de business:

trape de fum, luminatoare, policarbonat acces automat – uși, porți, ferestre sisteme de management al parcărilor

Director Tehnic (Cluj-Napoca)  -  KADRA TECH S.R.L.

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close