Director regional departament consultanta- SIBIU, TIMISOARA

Oraș de lucru
Arad, Sibiu și alte 1
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu 4500 - 5500 RON
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal

  • Studii: superioare
  • Experienţă: minim 3 ani în Consultanță pe fonduri nerambursabile cu proiecte scrise și implementate cel puțin pe programele POR, PNDR, Fonduri Nationale.
  • Abilităţi, calităţi si aptitudini necesare
  • Abilităţi de comunicare si relaţionare
  • Abilităţi de soluţionare a conflictelor
  • Cunoştinţe de bază în domeniul economic
  • Promptitudine
  • Abilități de conducere

Descrierea jobului

Sarcini si responsabilitati:
  • Colectează şi înregistrează informaţiile necesare prin toate metodele necesare şi stabilite împreună cu clientul; la nevoie se deplasează acolo unde este necesar şi realizează interviuri;
  • Analizează datele şi informaţiile colectate, şi le prelucrează pentru a fi introduse în documentele necesare planificării;
  • Prelucrarea datelor şi informaţiilor obţinute din faza de cercetare cu privire la elaborarea cererii de finanţare;
  • Realizează previziuni economic-financiare cu privire la întocmirea cererii de finanţare;
  • Întocmeşte corect şi prompt documentul final de prezentare a cercetării, analizelor şi previziunilor realizate, spre exemplu sub forma planului de afaceri, analiză cost beneficiu sau a studiului de fezibilitate, şi îl prezintă clientului asigurându-se că îl inţelege;
  • Colectarea următoarelor informații din raportul de status lunar intocmit impreuna cu consultantul in cadrul sedintelor 1:1 lunare : stadiul elaborării proiectelor, stadiul implementărilor, stadiul recomandărilor, proiecte depuse, completări la proiectele produse, proiecte câștigate, proiecte respinse, delegații/consultanță la sediu
  • Oferă soluții la e-mailurile de tip Help prin consultarea în prealabil cu superiorul acesteia/acestuia- directorul tehnic la departamentului de consultanta.
  • Este responsabil pentru depunerea la timp a tuturor proiectelor din cadrul echipei.
  • Este responsabil pentru implementarea cu succes a tuturor proiectelor din cadrul echipei
  • Asigurarea trainingului operational al echipei pe o linie specifica de finantare stabilita dupa analiza nevoilor de training din echipa proprie.

Descrierea companiei

Aparținem grupului internațional Goodwill prezent în România, Ungaria, Bulgaria şi Croaţia.

Din anul 2008 oferim soluții complete pentru accesarea fondurilor. Am fost primii care am lansat conceptul pachetelor de tip abonament pentru dezvoltarea afacerilor – pachete care au evoluat şi s-au diversificat de-a lungul anilor: de la fonduri nerambursabile până la pachete integrate care pot include consultanţă în fonduri nerambursabile, proiectare, dezvoltare şi implementare soluţii RPA (Robotic Process Automation), soluţii energie regenerabilă, achiziţii publice, obţinere credite, fonduri de investiţii sau analize de piaţă şi analize financiare pentru dezvoltarea afacerii.

Alege fonduri europene pentru afacerea ta!

Publicat 27 ian. 2022 Reactualizat 24 feb. 2022 Expiră 26 feb. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.