Director productie - carmangerie

SC Gaminvest SRL - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal

Angajam DIRECTOR PRODUCTIE, pentru coordonarea unei fabrici moderne de procesare a carnii cu o vechime de peste 30 ani, avand sediul in Chitila, ILFOV!

Cerinte:
- Studii superioare in domeniul industriei alimentare;
- Experienta de minim 3 ani pe un post similar;
- Cunostinte bune a pachetului Microsoft Office;
- Disponibilitate pentru munca in doua schimburi;
- Abilitati de negociere, diplomatie, toleranta;
- Gandire si capacitate de analiza si sinteza;
- Spirit de ordine si disciplina;
- Abilitati pentru munca in echipa.

Descrierea jobului

Responsabilitati:
- Organizarea si coordonarea intregului proces de elaborare si aplicare a celor mai bune solutii manageriale in vederea realizarii productiei planificate;
- Asigura resursele materiale si informationale necesare pentru implementarea politicii in domeniul calitatii;
- Conduce procesul de asigurare a calitatii in activitatea de productie, conform procedurilor si standardelor existente;
- Coordoneaza realizarea si punerea in functiune la termen a noilor capacitati de productie;
- Verifica pontajul lunar pentru personalul din subordine si-l transmite Departamentului Resurse Umane;
- Organizeaza acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine.

Beneficii:
- Salariu motivant;
- Tichete de masa in valoare de 15 ron/zi lucratoare;
- Decont transport.

Descrierea companiei

Compania GAMINVEST Romania, cu sediul în Oradea, Bihor, prestează variate servicii pentru companiile care fac afaceri în Romania, oferindu-le oportunități de dezvoltare, atât la nivel de start-up afacere, pentru întreprinderile mici și mijlocii, cât și la nivel de investiții și dezvoltare pentru companiile mari.

Prin serviciile noastre de consultanță și înființări firme, imobiliare, oferim posibilități de investiții în România și dezvoltare a afacerii. Deasemenea oferim suportul financiar-contabil prin biroul de contabilitate din Oradea iar prin campaniile dezvoltate în sectorul business și marketing oferim bază în dezvoltarea afacerii de orice tip în Romania.

Totodată dispunem de un generos portofoliu de oferte imobiliare din piata romanească, oferind dezvoltatorilor și investitorilor optiuni și idei de afaceri, investiții la pachet cu asistență și consultanță business, intermedieri vânzări și închirieri imobilare.

Pe scurt, pachetul nostru de servicii vine în întampinarea tuturor nevoilor unui client, bazat pe un concept European modern, ce are la baza complexitatea serviciilor, indiferent de stadiul în care se află investiția. Ne recomandă cei peste 10 ani de experiență pe piață din Romania, fiind capabili în momentul de față să oferim serviciile mai sus enuntate, la un nivel de prestație exigent și profesional.

Publicat 2 iun. 2022 Expiră 2 iul. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.