Customer support specialist pe limba bulgara
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
O buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office;
Rezistenta la stres si abilitate de a rezolva cu zambet situatiile conflictuale;
Limba bulgara - nivel avansat.
Prin aplicarea CV-ului pentru acest job sunteti de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
Descrierea jobului
Atributii:
interactiunea telefonica cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare;
furnizarea informatiilor solicitate ( generale si personalizate);
introducerea datelor clientilor si ulterior verificarea lor;
mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor;
Descrierea companiei
Packeta Romania este expert în expedierea și livrarea coletelor și membru al Packeta Group, cu cea mai mare rețea de puncte Pick-up din Europa Centrală și de Est. Compania a intrat pe piața din România în urmă cu 3 ani și oferă magazinelor online o soluție ieftină și eficientă de a transporta colete.
Până în prezent, grupul Packeta a transportat mai mult de 20 de milioane de colete, datorită colaborării cu peste 30.000 de magazine online și selleri și operează peste 8 000 de puncte Pick-up în Europa Centrală și de Est.
Pe lângă soluția alternativă de livrare la punctele Pick-up, Packeta este o platformă logistică și oferă magazinelor online și soluția clasică de livrare a coletelor la domiciliu.
Magazinele online își pot expedia coletele nu numai la nivel național, ci și la nivel internațional, în toate cele 27 de țări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, Ucraina, Federația Rusă, SUA, Elveția și Liechtenstein.