Customer Support Engineer with European Languages

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

On behalf of our partner, a multinational technology company, that design, develop and sell telecommunications equipment and consumer electronics, we are looking for Customer Support Engineers for their "Digital Power Department". Our Client`s mission is to bring digital to every person, home and organization for a fully connected, intelligent word. The Company offers leading Smart PV solutions and will continue to innovate and enable renewable energy to empower each individual, home and organization.

Ideal candidate
Key Attributes:
  • - Good customer relationship management skills;
  • - Ability to absorb and then fully communicate technical information and data;
  • - Approachable, adaptable and solution-orientated;
  • - Very organized, reliable and consistent;
  • - Tenacious, Dedicated and Self-sufficient;
  • - Ability to co-operate and work with peoples from different cultures;
  • - Availability to work on shifts if necessary;

Qualifications:
  • - Graduate of a Polytechnics University
  • - Fluency in English and any of the following languages would be an advantage: Italian, German, Dutch, Polish or Greek.
  • - At least 1 year of experience in customer support field is mandatory requested;
  • - Being interested/ motivated to learn more about power electronics.

Required Experience - nice to have:
  • - Experience of reading and understanding electrical schematic diagrams and specifications with the ability to pick out and interpret relevant information;
  • - Good Understanding of PV plant structures, roof top structures;
  • - Multi-skilled in both the theoretical and practical aspects of electrical work.

Descrierea jobului

Responsibilities:
  • - Provide after-sales assistance for the Solar products developed by the client, by phone8 and by mail, to the customers from Europe, Australia, North America, MEA;
  • - Onsite support in case of major or critical problems that can’t be solved by customer or local subcontractor according to SLA
  • - Responsible for Network Upgrade/Swap according to the team planning
  • - Responsibilities include but not limited to: Monitoring, updating Quality analysis and improvement processes.


Offer:
  • Motivational salary package and annual performance bonus
  • Gym discounts;
  • Private Medical Insurance;
  • Paid 4 hours leave per month;
  • Flexible work schedule;
  • Opportunity to work on shifts;
  • Weekly fruit day;
  • Transport allowance;
  • Sim allowance;
  • Life time learning environment and tools.
Fore more details feel free to contact us on: 0729 005 269 or corina.panait@gigroup.com.

Descrierea companiei

Gi Group este unul din liderii europeni in furnizarea serviciilor pentru dezvoltarea pietei muncii, cu expertiza principala in crearea si implementarea solutiilor de munca flexibile. La inceputul anului 2009, a achizitionat pachetul majoritar de actiuni al Barnett McCall Recruitment, adaugand la cei peste 10 ani de experienta ai BMR metode de recrutare inovatoare si expertiza internationala.

Gi Group Staffing Company este o societate comerciala autorizata ca agent de munca temporara (cu sediul din Bucuresti si toate birourile regionale permanente) in condiţiile art. 88 din Codul Muncii, in conformitate cu autorizaţia de funcţionare seria B nr. 0000101/26.06.2009 emisa de Direcţia de Munca, Solidaritate Sociala si Familie Bucureşti, poziţia 171 in Registrul Naţional de Evidenta a Agenţilor de Munca Temporara Autorizaţi Municipiul Bucuresti. Suntem o societate inregistrata ca operator de prelucrare a datelor cu caracter personal si de transfer a datelor cu caracter personal sub nr. 12305. Gi Group are o prezenta în peste 57 de tari din Europa, America, Asia și Africa și este capabil sa servească tot felul de clienți.

Compania are cunoștințe și expertiza puternice în nevoile globale de personal multinational și a implementat soluții (de exemplu, servicii gestionate de site, furnizor principal, centru de evaluare), divizii specializate și echipe dedicate locale și internaționale. Gi Group își propune sa contribuie prin serviciile sale, ca jucător cheie la evolutia pietei si sa sublinieze valearea personala și sociala a muncii. Prin urmare, activitatea fiecarei companii individuale din grup se bazează pe un set de valori în concordanta cu abordarea Gi Group fata de piața muncii și societatea civila în care își desfășoară activitatea. Compania crede în colaborare, pasiune, durabilitate și responsabilitate.

Gi Group se mandreste cu o echipa unita, pasionata de munca pe care o face și dornica sa învețe permanent. Oamenii Gi Group sunt mandri de ceea ce fac și cred cu tarie ca munca lor ar trebui să fie desfasurata întotdeauna în măsura posibilităților lor de a crea valoare pentru oameni și companii, oferindu-le soluții simple și clare.

Gaseste-ti locul de munca în întreaga lume Gi Group!

Publicat 9 mai 2022 Expiră 8 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.